NEW IN

Tak tu mám new in post. Nakupovala jsem hlavně svetry, abych se měla čím zahřát, haha.
Nějaké oblečení jsem si koupila v Praze a něco jsem zas dostala pod stromeček.
Zítra mám narozeniny. Potom je silvestr, máte už nějaké plány? :)


Tričko s potiskem z Tally Weijl ( 319,- Kč ). Moc se mi líbí, jak je barevně laděné. 

Svetr na knoflíky s potiskem Americké vlajky. Anne Christine ( ve slevě na 379,- Kč ).

Černobílý svetr s Americkou Vlajkou. Má volný střih a to mi vyhovuje, menší velikost než S už neměli.
Anne Christine ( také ve slevě na 379,- Kč ).

Proužky mám ráda. Červený svetr se mi bezvadně hodí do šatníku. 
New Yorker.

Třpytivá stříbrno-šedá mikina.
New Yorker ( 489,- Kč )

Konečně jsem sehnala vysněné černé jeggins, a protože nejsou na zip, knoflík a ani nepotřebuji pásek,
jsou to ty nejpohodlnější kalhoty, které jsem kdy měla. Mám je z New Yorkeru ( 499,- Kč ).

Klasické modré skinny jeans z F&F .

Nový pásek jsem už potřebovala, tento má krásnou tyrkysovou barvu. F&F .


























Na černé prsteny jsem snad ujetá, mám jich doma už docela dost.
Tento je z Anne Christine ( ve slevě stál kolem 70,- Kč ).

Kosmetika.
Tmavě červená rtěnka od Maybelline ( kolem 100,- Kč ) v odstínu Ruby star. 
Vedle růžová rtěnka Indigo z obchodu This & That. 
Minerální oční stíny v růžovém odstínu - Regina.
Nejoblíbenější řasenka, která mi už pomalu docházela a koupila jsem si jí už po třetí. F&F - made up.
Laky na nehty. Bílý od Classics , tři od Essence - dva z kolekce Colour & Go a stříbrný z Metalics. 
A další nejoblíbenější produkt 4ever, koupila jsem si ho snad po čtvrté a jiný makeup už nepoužívám,
protože tento Acnecover od Dermacol je perfektní na problematickou pleť s akné, bezvadně kryje,
voní, odstín úplně vyhovuje barvě mé pleti a kromě makeupu je tu i super korektor. Stojí kolem 170,- Kč.

Parfém, který mě zaujal svým designem. Krásně voní. Z obchodu This & That za cca 150,- Kč.


Chesney Hawkes - The one and only <333

0 comments:

Post a Comment