PIKLIO.CZ

Už mě nudí klasická fotoalba, ale jak jinak uschovat fotografie, které nechcete nikdy ztratit?
V poslední době jsem pokukovala po fotoknize, která se zdá jako skvělý nápad.
Byla by i moc pěkným dárkem pro někoho blízkého.
Vybrala jsem si stránku piklio.cz, která je přehledná a moc se mi líbí.
Můžete si zhotovit nejen fotoknihu, ale také kalendář, obraz, plakát, přání, blok i fotky.


Můžete si vybrat, jaký typ knihy chcete - měkkou, tvrdou nebo dokonce luxusní vazbu.
Já si vybrala fotoknihu A4 na šířku s tvrdými deskami a styl - námořnická modř.

Když už máte vše vybrané, stačí dát "vytvořit teď", nahrát fotografie a vkládat na stránky, jak se Vám líbí.
Poštovné na dobírku se pohybuje kolem 130,- Kč ( 99,- Kč balík + 30,- Kč dobírka ) a do týdne knihu
máte doma. Přišla pečlivě zabalená a přesně taková, jakou jsem si představovala. Jsem z ní nadšená! :)

Různé fotky.

Něco z léta.


Poslední stránka. Kniha je spíš takové ohlédnutí za rokem 2012, i když jsem přidala pár fotek ještě starších.

Kniha má celkem 24 stran za 699,- Kč, za každé další 2 strany se doplácí 22,- Kč.

// Jak se Vám líbí? Nechali jste si také udělat fotoknihu nebo se chystáte? 

0 comments:

Post a Comment