The Rocket

Nová řasenka The Rocket Volum Express od Maybelline si mě získala na první pohled, a když jsem
si na ní přečetla tolik pozitivních ohlasů, neváhala jsem a hned si jí koupila. Nezklamala mě. Miluju jí <3

Nejdřív bych začala obalem. Působí na mě velmi hezky, kombinace modré a růžové se mi moc líbí.
Na výběr máte mezi hnědou a černou, ale já hnědé řasenky nepoužívám a vždy šáhnu po černém odstínu.
Kartáček je hodně velký, většinou mi u některých řasenek až takhle velký nevyhovoval, ale u téhle jsem 
s ním spokojená, skvěle se s ním manipuluje a je úžasný i na spodní řasy, což mě překvapilo.
S touhle řasenkou mi ranní líčení trvá o pár minut méně. Opravdu je raketově rychlá, haha. 
Po jedné vrstvě jsou řasy celkem dlouhé a vypadají přirozeně, neslepuje. Pokud používáte více vrstev 
tak jako já, není řasenka, co by je ani trochu neslepila, ale díky této na řasy "slepené kusance" zapomeňte.
Musím jí vážně pochválit, řasy jsou krásně dlouhé a objemnější. Během dne se necuckuje a neopadává,
vydrží od rána až do večera a navíc i pěkně voní. Koupila jsem jí za 210,- Kč a dávám jí 10 z 10 bodů :)


Podle mě je to jedna z nejlepších drogérkových řasenek, i když názory mohou být individuální a záleží
na každém, jak mu bude vyhovovat, ale já jsem spokojená a až mi dojde, určitě si jí koupím znovu.


// Máte jí? Jste s ní spokojené? Nebo vás vůbec nezaujala? 

0 comments:

Post a Comment