Monthly favourites.

Nejoblíbenější výrobky za Leden. Jaké jsou ty Vaše? :)

Lnicová mast ( Dr. Popov ) mi moc pomohla na ekzémy a neskutečně suchou pokožku na obličeji.
Je velmi mastná, takže jí používám jen na noc. Ale je to snad jediná věc, co mi pomohla vyléčit ekzém
kolem rtů, kterého jsem se nemohla zbavit a který nevyléčila ani mast od lékaře. Dávám velký palec nahoru!

Rtěnka ( Lambre ) má nádhernou fialovo - červenou barvu se třpytem. Úžasně se natírá a je velice jemná.
Brzy na ní bude samostatná recenze, takže se dozvíte víc. Mám jí v odstínu 3 a najdete jí tady.

Růžová voda ( 1907 ) perfektně zklidní podrážděnou pleť. Recenzi jsem už psala. Najdete jí tady.

Tvářenka ( Essence ) má krásnou růžovou barvu a ráda jí používám. Odstín 10 - adorable.

Zubní pasta Parexyl ( Zentiva ) pečuje o zubní sklovinu a šetrně bělí zuby. Používám ji už docela dlouho,
asi od poloviny Prosince a zuby se mi zdají o trochu bělejší než byly, navíc máte po ní i svěží dech :-)


Novinka v DM - Sprchový gel ( Balea ) s božskou vůní makronek. Miluji ho <3
A tělové mléko Aroma Ritual ( Dermacol ), co má stejně božskou vůni jako sprcháč, zanechává pokožku
dlouho voňavou, hydratovanou a hebkou. Stačí ho vážně málo, takže se to zdá jako strašně velké balení :D


Sada Christina Aguilera by Night, kterou jsem dostala k Vánocům, naprosto kouzelně voní.
Parfém voní skoro celý den. Tělové mléko krásně hydratuje pokožku a se sprchovým gelem se skvěle myje.


Deodoranty od Rexony jsou asi úplně nejlepší ze všech, co jsem vyzkoušela a věřte, že jich bylo hodně.
Sice nepatřím k lidem, co by se nadměrně potili, ale s těmito deodoranty ( kolem 70,- Kč za 1ks ) se
nepotím vůbec. Navíc krásně voní a nezanechávají skvrny ani na černém oblečení.

A nejoblíbenější písnička v tomto měsíci. Birdy ♥

Mějte se krásně a nezapomeňte na giveaway o parfém :)

0 comments:

Post a Comment