January

Týden jsem nic nepřidala, ležela jsem v posteli s chřipkou a na blog neměla vůbec chuť.
Už je to ale mnohem lepší. A pište mi tipy na články, které by jste si tu rádi přečetli :)
Dokonce jsem z té nudy sledovala tenis - Australian Open a s tátou fandila Djokovičovi, haha :D
Svět je zatím dobrý, mám se fajn a těším se, až zas budu cvičit a chodit ven, ta nemoc mě ničí :/
Kdo byl váš favorit: Zeman nebo Schwarzenberg? A jaké bude vysvědčení? :)


Rýžové chlebíčky. Skvělé na dietu, zaručeně zaženou hlad a je to dobrý i k jogurtu.

Zima, zima, zima :(

Kalendář otočený už na další měsíc.

V poslední době nejoblíbenější šampony.

Našla jsem starou kazetu. Jo, filmy s Bridget Jones patří k mým hodně a hodně oblíbeným :D <3

Nové šperky.

Fotokniha.


Časopisy přečtené skrz na skrz.
Dieta & Joy

0 comments:

Post a Comment