1907

Znáte kosmetiku 1907? Měli by jste, protože je to opravdu dobrá a voňavá kosmetika :)
Vyzkoušela jsem 4 produkty a ani jeden mě nezklamal, tak se pojďme podívat na recenzi.


Hezky voní a pomalu ubývá. V očích vůbec neštípe, takže klidně s ní můžete odličovat celý obličej.
Musím pochválit hlavně to, že opravdu dokáže zklidnit pokožku. Někdy mívám nepříjemné červené fleky, které strašně svědí a když na ně nanesu tuto vodu, po chvilce se úžasně zklidní a jsou téměř pryč. 
A hydratuje suchou pokožku. Pro všechny typy pleti. Pro mě je to jedna z nejlepších pleťových vod. 
Řekla bych dokonce, že na stejné úrovni jako populární pleťové vody od Lush. 


Vůně je naprosto neodolatelná, připomíná mi pomerančové želé. 
Je skvělý, dobře se s ním myje. Vlasy jsou lesklé, hebké a objemnější. 


Určitě všichni znáte scruby na rty, toto je ale scrub na obličej. Miluju ho!
Používá ho se mnou skoro celá rodina, i kamarádka po něm touží a chce si ho objednat.
Odstraní starou kůži, obličej vyčistí do hloubky a je jemnější, zářivější, dokonce vypadá i zdravější.
Nejdřív jsem se trochu bála, aby mi po něm nevyskákali pupínky, ale bez obav, nic takového se nestalo.
I aplikace je příjemná, stačí trochu nanést na části obličeje, rozmasírovat a pak stáhnout pleťovým
tamponkem a důkladně dočistit obličej nějakou pleťovkou, klidně i obyčejnou vodou.
A ještě jsem zapomněla dodat, jak úžasně voní po mléčné rýži.

Na první fotce se můžete podívat, jak vypadá, detailní fotku nemám.
Přišlo krásně zabalené a úžasně voní po levandulích.
Hydratuje ruce, už ani nemusím používat tak často krém.



Určitě tuto kosmetiku doporučuji, vyzkoušejte a budete stejně spokojeni jako já! :)

0 comments:

Post a Comment