My weekly workout (2)

Další týden, další cvičení.

Tumblr_mg2c6y1r8z1r0t5rno1_500_large
PONDĚLÍ
- žádné cvičení

ÚTERÝ
Abs all night challenge 
- 2x Gangnam style cardio
POP Pilates: Never ever getting back together workout
Brokenhearted ab challenge
- 5 min švihadlo

STŘEDA
Abs all night challenge 
Gangnam style cardio

ČTVRTEK
Let me love you flow
Abs all night challenge 
Gangnam style cardio

PÁTEK
- žádné cvičení

SOBOTA
- 2x Abs all night challenge 
- Waist slimming POP pilates
Gangnam style cardio
- 5 minute hip workout

NEDĚLE 
Abs all night challenge 
- The 1000 workout
- Bikini kickoff workout

Tento týden jsem neměla moc času, je před vysvědčením a pořád píšeme nějaké testy ...
Ale přesto jsem si našla čas na cvičení, navíc mě to i baví a cítím se pak lépe.
Co jsem se vážila, tak po dvou týdnech zdravé stravy a cvičení mám už jedno kilo dole! :))

Tumblr_m83fbarqqi1rb1mfmo1_500_large

0 comments:

Post a Comment