BEST OF 2012

Jako ostatní blogerky, i já vám ukážu 12 svých nejoblíbenějších produktů za minulý rok 2012.
Jsou to produkty, které nejraději nebo každodenně používám.



Krém na ruce od Essence ze zimní kolekce úžasně čokoládově voní a to i dlouho po rozetření.
Skvěle se roztírá, vpije se a ruce pak nejsou vůbec mastné, ale krásně hydratované.
Tenhle krém je u mě jednička a používám ho teď skoro pořád. Stojí jen 35,- Kč.

Čistící pleťový olej ( krasa.cz tady ) je perfektní na odlíčení makeupu, regeneruje a osvěžuje pleť.
Stačí jemně vmasírovat do suché pokožky, potom opláchnout vlažnou vodou.
Používám ho spíš večer, protože je trochu mastnější a ráno nemívám tolik času. Stojí 320,- Kč.

Tělový balzám Lipikar Balm Ap od La Roche Posay používám každé ráno na pleť pod makeup.
Hydratuje suchou pokožku, makeup se na něj skvěle nanáší. Příjemně voní, je neparfemovaný.
Je to jediný krém, který používám a myslím, že budu používat až do smrti, protože je prostě nejlepší.
Mám velké 400 ml balení už asi rok a pořád je v něm více než polovina. Stojí kolem 400,- Kč.

Matný lak na nehty NYX v nádherném nebeském odstínu a další lak na nehty NYC v perfektním
světlém ( trochu nude ) odstínu. Oba laky vydrží na nehtech strašně dlouho, skoro celý týden.
Skvěle se natírají a rychle schnou. Tyhle dva odstíny mám nejraději.

Makeup Acnecover od Dermacol. O tomto jsem se již zmínila v minulém new in postu.
Nejlepší makeup, který jsem kdy měla. Je speciálně na problematickou pokožku a obsahuje korektor.
Báječně se roztírá, necuckuje se jako jiné makeupy. Vydrží na pleti skoro celý den a stačí ho vážně
nanést jen trochu. Dokonce pleť chrání a působí protizánětlivě. Hezky příjemně voní.
Mám odstín 3, který perfektně odpovídá barvě mé pleti. Stojí kolem 170,- Kč.

Krajkový pudr od Dermacolu sjednotí pleť, kryje a zmatňuje. Nezvýrazňuje suchá místa na obličeji.
Báječně voní, což o moc pudrech říct nemůžu. Moc se mi líbí krajkový design, který se ale po častějším
používání setře. Mám ho také v odstínu 3, zdá se mi přesně akorát. Odstín 1 a 2 je na mě příliš světlý.
Dobře se nanáší štětcem. Není to sice žádný zázrak, ale fajn pudr, který ráda používám. Stojí 100,- Kč.

Řasenka F&F z kolekce made up. Kupuji si už jen tuto. Řasy hezky natočí a zhustí, neslepuje.
Balení vydrží dlouho, skoro půl roku a to je na řasenku dobrá výdrž, průměrně mi ostatní
vydrželi cca 3 měsíce. Naposled mě stála 179,- Kč, ale to asi záleží na tom, kde jí kupujete.

Kondicioner American Cream od Lush. Pomalu mi dochází, ale vydržel dost dlouho.
Budu si ho kupovat znova, je skvělý a vlasy jsou po něm krásně lesklé, objemné a voňavé.

Nejlepší šampon Cotril na suché a poškozené vlasy, které vyživí a navrací jim jemnost, dodá lesk a objem.
Nevím, zda je k dostání v drogerii, ale na profi-vlasy.cz → tady za cenu 179,- Kč.

Rtěnka Maybelline z kolekce Color Sensational v nádherném rudém odstínu ( 535 ruby star ).
Na rtech je barva matná, sytá. Vydrží dlouho, i celou noc, pokud však nezačnete jíst.
Hezky se natírá i na sušší rty a hydratuje, což je plus, protože většina mých rtěnek rty ještě víc vysušuje.
Jsem s ní spokojená a stala se mou nejoblíbenější rtěnkou, jen není na každodenní nošení.
Stále něco přes 100,- Kč.

Posledním produktem je medový lůj na rty od Eva Cosmetics, který dokonale vyléčí popraskané rty.
Není asi moc co dodávat, recenzi najdete tady.


PS: Stále tu probíhá Giveaway o vlasové ampule značky Eva Cosmetics.

0 comments:

Post a Comment