BIO Kokosová péče ( Saloos )


V poslední době hodně čtu o BIO kosmetice. Mám na ní pozitivní názor, protože přírodní kosmetiku 
používám nejraději a dost pomáhá. Takže jsem byla nadšená, když jsem měla možnost něco vyzkoušet 
od prestižní české firmy Saloos, kterou určitě znáte, ale pokud ne, koukněte na jejich stránky :) 
Zpátky k dnešní recenzi, konkretně na tento kokosový olej obohacený o pomerančové esence.
Balení je velké, vydrží asi tak věčnost, protože stačí nanést jen malé množství na celý obličej.
Voní vážně neuvěřitelně, hodně pomerančově .... ehm, ještě v tom cítím něco, ale nevím co :D
Strašně se mi ta vůně líbí, mohla bych to čichat klidně celý den, haha :D Konzistence v obalu není 
tekutá jako pravý olej, spíš taková tuhá, ale v dlaních se rozpouští. Pleť nádherně osvěží a to je fajn :)
Hydratuje a zvláčňuje. Po pravidelném používání mi zmizely suchá místa na obličeji a pleť mám 
krásně hebkou a vyživenou. Používám ho pouze na noc, protože přes den si nemůžu dovolit
mít příliš "mastný" obličej a makeup by se na něj stejně špatně nanášel.  Velmi jsem si ho oblíbila 
a už ho nedám z ruky! Na sto procent doporučuji. Jen v horkých dnech ho skladujte 
někde v chladu, protože má tendenci tát a to není moc dobrý. Stojí kolem 150,- kč / 100 ml 
a na výběr je kromě pomeranče také čokoláda, vanilka, tropic a caffe latte :)


// Co vy a BIO kosmetika? Vyzkoušely jste už něco od Saloos a jak jste byly spokojené? :)

0 comments:

Post a Comment