MONOI TIKI TAHITI


Dnes vám chci představit vonný olej, který lze použít jak na celé tělo, tak i vlasy.
Já osobně ho používám spíše jen na ty vlasy. Je to směs kokosového oleje a čerstvých květů tiaré.
Vůně je fakt božská. Jelikož je to olej, nanáším ho do kořínků pouze pár hodin před mytím vlasů,
když už vím, že nikam nepůjdu, protože jinak by vlasy vypadaly jak kdybych si je měsíc nemyla, ha :D
Pořádně ho vymyji a pak jen koukám, jak mám kořínky vyživené, přirozeně lesklé a hebké vlasy.
Od té doby, co ho používám, mám vlasy viditelně lepší a celkově jsem s tímto olejem moc spokojená.
Také lze používat na masáže. Zkoušela jsem ho i na pokožku těla a skvěle hydratuje.
Je tuhý, takže ho stačí nechat v horkých dnech na okně a on se roztaje a pak jde pěkně nanášet :)
Bez parabenů, konzervantů, barviv a ani není testovaný na zvířatech! Koupíte ho tady za 249,- Kč.
Dostala jsem k němu i vzorečky a asi úplně nejvíc z toho mi voní vanilka natural.

0 comments:

Post a Comment