Wishlist ( Autumn 2012 )

Wishlist pro letošní podzim, který jsem si dělala někdy na konci srpna :)

wishlist



1. Šedý svetr: na cardigany jsem prostě ujetá, nosím je skoro pořád ke všem
tílkům a tričkům, a mám už docela slušnou sbírku, ale teď mám zálusk na ten šedý.
2. Liščí ocásek: chtěla jsem ho už minulou zimu, ale nějak jsem se pořád váhala 
zda ho koupit, ke kabelce by se mi stoprocentně hodil a myslím, že bych ho dost využila.
3.Kosmetika: Něco už by se mi hodilo. Třeba řasenka, pudr, rtěnka. Zatím vše mám,
ale pomalu to dochází, takže se brzy porozhlédnu po něčem novém a taky po štětcích.
4.Hodinky: Zvažovala jsem, zda by se ke mě hodily, líbí se mi, a nakonec jsem si umanula,
 že je potřebuji k pár svetrům, co mám doma, a na oasap jsem se zamilovala do těchto.
5.Černá kabelka: to byla úplná nutnost a tu už jste viděli v tomto článku :)
6.Náramek: všimla jsem si, že je nosím daleko víc než prsteny a nějaký nový by se hodil.
7. + 8.Podzimní boty: už jsem si pro ně byla v Deichmannu a brzy budou v new in postu,
nicméně jsem si zamilovala oxfordky a semišové černé na podpatku.


A jak vypadá váš podzimní wishlist? Po čem toužíte nejvíc? :)

0 comments:

Post a Comment