Ziaja

Baví mě číst o kosmetice a psát recenze, baví mě neustále zkoušet nové a nové výrobky.
A dnes bych vám ráda ukázala 3 výrobky od značky Ziaja, které můžete zakoupit tady.
Produkty jsem delší dobu testovala a to nejen na sobě, i má BF si Ziaju naprosto zamilovala.
Ještě bych chtěla dodat, že kosmetika Ziaja není testována na zvířatech.



Kakaové máslo ( krém = 100ml za 66,-kč ) 
- určen pro normální až suchou pokožku
- nádherně voní ( mňam! )
- dobře se roztírá, rychle se vstřebává
- výborně hydratuje a chrání před škodlivým UV zářením
- a dokonce mám pocit, že i rozzáří pleť, která po něm vypadá zdravě a svěže

počet získaných bodů: 10 z 10 = palec nahoru!


Pomerančové máslo ( balzám na rty = 10ml za 49,-kč )
- vůně není špatná, ale nějak speciálně jak píší ostatní blogerky mi nevoní
- hydratuje a dodává rtům lesk, zabraňuje popraskání, nejlepší pro suché rty
- snadná aplikace pomocí tubičky a malé balení, které se vejde do každé kabelky
- konzistence je trochu mastnější díky olivovému oleji, ale skvěle se roztírá
- má lehce oranžovou barvu, ale na rtech kromě lesku není vidět 

počet získaných bodů: 9 z 10 bodů ( za vůni, jinak jsem s balzámem spokojená )


Mořská řasa ( micerální voda = 200ml za 79,-kč )
- skvěle odlíčí i zbytky makeupu a nadbytečný kožní maz
- můžete s ní odlíčit i oči, vůbec neštípe ( což je pro mě velký plus! )
- nevysušuje pokožku a příjemně osvěží
- neparfémovaná, ale stejně je lehce cítit ( opravdu krásně! )

počet získaných bodů: 10 z 10 = mám už jí potřetí a ještě mě ani jednou nezklamala!


E-shopu moc děkuji za poskytnutí produktů k recenzi, která byla čistě založená jen na mém názoru.
Vybírala jsem výrobky opravdu pečlivě podle toho, co nejvíce využiji a co by mohlo být dobré.
Opravdu jsem spokojená a přemýšlím, co si už od Ziaji koupím za další produkty :)

0 comments:

Post a Comment