SHOPPING

Pár nových věcí, ze kterých jsem přímo nadšená! Hlavně z těch botičeeeek <3
Většinu položek z wishlistu jsem splnila, chybí mi jen hodinky a rtěnka ( doporučíte mi nějakou? ).
Máte rádi "new in" články? Já ano, vždycky mě to nějak inspiruje a naladí k nákupům :)
A podzim není tak zlý, mám ho dokonce radši než léto, když nepočítám 2 měsíce volna :D




Oxfordky na podpatku z Deichmannu za 549,- Kč.
Jsou strašně pohodlné, na noze opravdu slušivé a myslím, že je budu nosit snad každý den.


Další jsou také z Deichmannu, krásné, ale strašně nefotogenické semišové za 699,-kč.
Na každodenní nošení to sice není, protože to má označení "vysoce modní obuv", ale strašně se mi líbí :)
Neodolala jsem jim a taky jak bych mohla, když v nich mám ty nejdelší sexy nohy na světě ( sranda :D ).


Delší šedý svetr z H&M ( 399,-kč), který se snad hodí ke všemu a je maximálně slušivý.


Taky z H&M za stejnou cenu jako ten šedý, ale v sytě oranžové ( foťák z toho vzal docela dost barvy ).
Mám doma už slušnou sbírku cardiganů, ale žádný v oranžové barvě s kapsami a tak jsem ho musela mít.


Náramek od kamarádky, která snad přesně ví, co si přeji ( a čte můj blog :D ).


Vím, že je to blbé dávat do článku ponožky, ale třeba to může být pro vás tip.
Pokud sháníte opravdu kvalitní ponožky z příjemného materiálu, kupte si tyto značky Kappa.


Liščí ocásek z Gate ( 99,-kč ), který bude perfektní v zimě k černé kabelce!


A kosmetika, co jsem už potřebovala, chtěla nebo mi pomalu dochází.
 Moje úžasná řasenka od Benefit mi už dochází a na doporučení pár blogerek jsem si řekla,
že vyzkouším tu novou černou od Essence - Get big lashes (asi 69,-kč).
Korektor také od Essence - Stay all day ( nějak kolem 60,-kč ).
Pudr od Dermacol, který nádherně voní a vzhled s krajkou je přímo úchvatný ( kolem 90,-kč ).
Mohla bych pak napsat recenzi, pokud budete chtít. A poslední štětec na oční stíny od Essence (39,-kč).


A co jste si v poslední době koupili vy? Máte tip na pěknou růžovou rtěnku, co vydrží skoro celý den?

true blood season 2 dvd box set

0 comments:

Post a Comment