MONTHLY FAVOURITES

Článek na téma "nejoblíbenější za poslední měsíce" bych chtěla dělat pravidelně.
Představím vám vždy pár svých oblíbenců za poslední dobu.
Snad to časově zvládnu a doufám, že se vám takový typ článků líbí.


Nejlepší pleťové vody, jaké jsem kdy vyzkoušela.
Eau Roma Water & Breath Of Fresh Air z Lush.


A nejlepší balzám, který léčí i popraskané rty.
Body Basics.

Tyhle dva parfémy mám už docela dlouho a dřív jsem je moc nepoužívala.
Ale tento měsíc jsem se do jejich vůně zamilovala znovu.
Překvapilo mě i to, že voní celý den a pomalu ubývají i přesto, že mají jen 10 ml.
Harajuku lovers ( Lil Angel & Music ) by Gwen Stefani.


























A poslední je tato skvělá pinzeta s krásným desingem.
Eyebrow tweezer od Essence. 



Ze začátku se mi tento song / videoklip vůbec nelíbil, ale po čase mě to nějak chytlo :D

0 comments:

Post a Comment