It´s easy to be beautiful

Pamatujete ještě na "beauty" boxy, co vám příjdou domů za nějakou tu cenu?
Tak dneska bych vám ráda představila SENZA BOX! Takovéto boxy mě zaujaly už minulý rok, 
o jednom z nich Lucy dělala článek, ale nakonec jsem se rozhodla ho neobjednat. 
Když jsem pak narazila na SenzaBox, už jsem neodolala. 
Koukněte na jejich stránky, taky vás to určitě zláká! Doporučuji alespoň jeden vyzkoušet. 
Stojí 289,-kč, ale podle mě se to vyplatí, obsah je docela bohatý a výrobky jsou parádní. 
Pokud budete chtít, můžu pak napsat recenzi :) A navíc k výrobkům ještě dostanete krásnou krabičku.
 Příští měsíc si ho budu objednávat zas, už se nemůžu dočkat. Už jste ho vyzkoušeli? Nebo nějaký jiný box?

sprchový gel / hydratační gel / toner / tělové mléko / pleťová voda / oční stíny / makeup ve štětci / 

0 comments:

Post a Comment