LIKE A TRIP TO NEW YORK


Už jsem se o tomto mini parfému zmiňovala někdy v minulém postu, tak dnes je tu recenze :)
Na to, že je od Essence, je perfektní. Vůbec bych nečekala, že bude až tak dobrý!
Stojí nějak 90,- Kč. U nás v Rosmannu měli jen tento, který se mi stejně ze všech líbil nejvíc, 
co jsem tak koukala na netu, ale jinak jich je na výběr myslím 6 nebo i víc ....

- ze začátku se pomalu rozvoní po částech
- voní dlouho, skoro celý den a úplně ho na sobě cítím
- nádherná vůně ( kardamon, elemi, grep, brusinky / růže, durman / cedrové dřevo, bílé dřevo, jantar )
- je toho sice jen 10ml, ale opravdu pomalu ubývá, stačí na sebe nastříkat jen pár kapek
- balení vypadá úžasně, moc se mi líbí

Je to spíš taková lehká, ovocná, sladší vůně. Za mě teda palec nahoru, jsem spokojená :)
K dostání v DM, Rosmannu, ale i v Douglasu ( tam seženete dokonce i plné balení! ).

0 comments:

Post a Comment