DERMACOL NAIL POLISH


Koukám, že vás baví recenze na laky na nehty, tak dnes tu jednu pro vás mám! :) 
Jedná se o lak na nehty od Dermacolu v krásném růžovém odstínu ( č.132 ). Balení je 10ml a stojí 79,-Kč.
Měl by být extrémně krycí už po jedné vrstvě, zaschnout během dvou minut a vytvořit hladký & lesklý povrch.
A co bych o něm řekla já? Moc pěkná, sytá a třpytivá barva. Na nehtech vydrží opravdu dlouho bez
oprýskání, proto ho používám momentálně docela často. Štěteček má naprosto perfektní, úzký a dobře
se s ním lak nanáší. Jak píšou, opravdu stačí pouze jedna vrstva a nehty vypadají moc pěkně, ale pokud
chcete docílit dokonalého výsledku, doporučuji nanést vrstvy dvě. Schne oproti některým lakům docela rychle. 
Od Dermacolu jsem nikdy dřív žádné laky na nehty nezkoušela, ale s tímto jsem moc spokojená a tak chci
vyzkoušet i další barvy, moc se mi líbí třeba modrý odstín č.125 :) Lak seženete v drogeriích nebo na 
oficiálních stránkách, ze kterých je podle mého si lepší objednat, protože dostanete nějakou tu stovku 
na nákup k registraci a k objednávce dárek zdarma + pěknou velkou růžovou krabici! :)

0 comments:

Post a Comment