My favourite perfumes: Autumn

Každé roční období používám jiné parfémy, na léto jsou ideální svěží a lehčí vůně a na zimu zas něco 
těžšího ... Určitě to takhle máte i vy! No a v dnešním článku vám těch mým pár oblíbených vůní na 
podzim představím. Jinak co se týče parfémů, jsem docela náročná, za prvé musí nádherně vonět a 
vydržet skoro celý den, a za druhé si mě musí získat svým zajímavým flakonem :D Nejraději mám 
výraznější vůně, ovocné, květinové, ale nic přehnaně sladkého ani kořeněného, to mi prostě nevoní! :D


Christina Aguilera by Night
Všechny parfémy od Christiny tak úžasně voní i vypadají. Tuto jsem našla v sadě spolu s tělovým krémem
a sprchovým gelem minulé vánoce. Jednoduše jsem si jí zamilovala! Je docela výrazná, těžší, proto jsem jí
v létě vůbec nepoužívala, ale chyběla mi :D Cítím jí na sobě opravdu celý den, dokonce jsem na ní dostala
už spoustu pochval, avšak bych spíš řekla, že je to drsnější vůně s něčím tajemným, která určitě nebude
vonět každému. Za vzhled flakonu, výdrž i intenzitu vůně bych jí dala rovnou plnej počet bodů! :)
Jediné, co mě udivuje je to, že vždycky, když se s ní navoním, tak je mi po chvilce horko :DD

Hlava: rebarbora, ananas, frézié, jablko, mandarinka
Srdce: konvalinka, broskev, otočník evropský
Základ: santalové dřevo, jantar, mech, vanilka
Popis: Provokativní a smyslná dámská vůně, vyzdvihuje ženskou krásu a šarm.

50 ml se pohybuje kolem 600,- Kč, k dostání téměř všude.


Harajuku lovers: Music ( Gwen Stefani )
Z této kolekce Harajuku lovers jsem měla tři parfémy - music, angel a baby. Koupila jsem si je proto, 
že mě zaujaly především svým flakonem ve tvaru "panenky", ale všechny mi nádherně a dlouho ( celý den! ) 
voněly, i když nejradši jsem měla angel, o které jsem už jednou tady na blogu psala. Měla jsem je přes 
dva roky a i když jsem je používala docela často, vydržely mi hrozně dlouho, teď už mi zůstala jen tato. 
Dokonce byla i "plavková" kolekce, ale ta u nás nebyla k dostání. Gwen vytvořila opravdu krásné, 
originální, roztomilé parfémy s příjemnou, energickou vůní na každý den, které určitě stojí za vyzkoušení.

Hlava: hruška, klementinka
Srdce: zimolez, hrachor, jasmín
Základ: dřevo, pižmo, kůže, vanilka
Popis: Vůně je inspirována japonskou modou i kulturou. Parfém je určen především dívkám, 
které jsou plné energie a užívají si život plnými doušky.

30ml se pohybuje zas kolem 600,- Kč, k dostání pouze ve větších drogeriích nebo na objednávku.

Andy Warhol: Marylin ( Bleu )
Už si ani nepamatuji, odkud jsem jí dostala, ale vím, že to byla láska na první přičichnutí. Doslova.
Výrazná vanilková vůně, nevtíravá, cítíte jí intenzivně celý den nejen vy, ale i okolí. Nemůžu si jí
vynachválit, používám jí skoro každodenně hrozně dlouhou dobu a stále mě neomrzela, jako minulý
rok je mým oblíbeným parfémem na podzim / zimu stále číslo jedna. A navíc je tak levná! :)

Popis: Unikátní a velmi rafinovaná vůně, jejíž použití je jako samotný recept na svůdnost. Byla na
trh uvedena v roce 2001 k oslavení výročí narození filmové legendy Marylin Monroe <3

50ml stojí kolem 250,- Kč, ale sehnat jí je docela obtížné, pouze v eshopech ( tedy alespoň já na ní
nikde nenarazila v kamenných obchodech ), třeba na parfums.cz :)


Signature story for her ( Beckham )
Po tomto parfému jsem toužila delší dobu, ale pořád jsem si nebyla jistá. Davida i Vicky mám jako
pár moc ráda, vždycky mi byli sympatičtí :) Lahvička vypadá moc pěkně, minimalisticky a to mám ráda.
Po pořádném očuchání jsem věděla, že ho prostě musím mít a aspoň si díky němu zpříjemním podzim,
protože je to přesně vůně na toto roční období. Voní dlouho, příjemně, jemně, není zas nějaká těžká ani
extra výrazná, ale okolí ji ucítí. Skládá se mj. z pomeranče, broskve a růže, což jsou mé oblíbené složky.
Pomalu se rozvoní všechny části, ze začátku cítíte úplně jinou vůní než po několika hodinách ...

Hlava: pomeranč, broskev, kumquat
Srdce: květinové tony, pivoňka, růže
Základ: mošus, mech, pačuli

50ml stojí kolem 350,- Kč :)


Když jsem tak přemýšlela, jaký parfém si budu přát letos na vánoce, rozhodovala jsem se mezi 
Daisy od Marca Jacobse a parfémem Just Cavalli z této reklamy. Nakonec vyhrál Just Cavalli, protože
mám radši drsnější vůně a pokukovala jsem po něm už na jaře, kdy tuto reklamu neustále vysílali :D


// A jaké parfémy používáte letošní podzim vy? Jaký je váš úplně nejoblíbenější? :)

0 comments:

Post a Comment