MY SKIN CARE ROUTINE

Ahoj! Dnešní článek se bude týkat toho, jak pečuji o svou pleť ráno i večer. Takové typy článků mě
docela dost baví, tak doufám, že i vás :) Nepoužívám zas toho moc, protože někdy se to ani stihnout nedá.
Peelingy nebo masky si dělám jen někdy, když mám čas a chuť. Ale spát neodlíčená bych nešla nikdy! :)

RÁNO:
Každé ráno nejdřív obličej opláchnu vlažnou vodou, potom si důkladně vyčistím pleť - používám tamponky 
ze Sephory ( recenze tady ) a čistící vodu Nonique, která vyčistí pleť opravdu do hloubky, osvěží a úžasně 
voní ( recenze tady ). Potom nanesu lehký denní krém ze Sephory ( recenze tady ) a pak pokračuji k líčení. 

VEČER:

Používám opravdu hodně řasenky, takže mi dá docela práci jí odlíčit, proto miluji tuto dvoufázovou 
odličovací emulzi od Ryoru, se kterou je to hračka! Opravdu rychlé a snadné :) Je napůl bílá a napůl zelená,
takže před odlíčením musím pořádně promíchat. Oči nepálí, odlíčí snad všechno, dokonce i tu nejhorší
voděodolnou řasenku! :) Makeup odličuji zas tímto čistícím gelem od Nonique ( recenze tady ), který
vyčistí pleť úplně do hloubky, že cítím, jak mi pokožka dýchá a zdá se tak neskutečně čistá :D Stačí jen
vodou pokropit obličej, nanést gel krouživými pohyby až se vytvoří pěna, chvíli nechat působit a umýt! :)


Když už mám celý obličej důkladně odlíčený, nanáším na pleť antobiotikum na akné Eryfluid, protože
jsem ve věku, kdy se nějaký ten pupínek vždycky objeví a někdy mám prostě dny, kdy se mi pleť
zhorší. Eryfluid je podle mě asi ta nejlepší zbraň na akné, dřív jsem toho vyzkoušela opravdu tuny a nic
nepomohlo. Je na předpis a nesmí se tedy používat nějak dlouhodobě, dobré je ho chvíli vynechat.
Dále používám mastičku na ekzém, dávám si jí hlavně v oblasti kolem pusy, protože tam se mi atomický
ekzém objevuje nejčastěji. Co se týče akné, ještě používám toto sérum DeAkni ( seženete tady ) na
nějaké větší pupínky. Stačí jen trochu a druhý den už je ani skoro nevidíte :) Brzy více v recenzi! :)
A poslední, opravdu každodenní záležitostí, je krém na oční okolí od Nonique ( recenze tady ), protože 
jak už jsem psala, mám citlivá oční víčka a také chci předejít vráskám v pozdním věku, ha :D 


A co vy používáte každodenně na pleť? :)


Mějte se krásně :)*

0 comments:

Post a Comment