SLEEK EYESHADOW PALETTE

Ahoj! Dnes bych vám chtěla ukázat mého největšího oblíbence za poslední dobu a tím je paletka 
očních stínů od Sleeku. Od této značky jsem vyzkoušela už i naprosto skvělou rtěnku a celkově 
jsem si značku Sleek oblíbila, dělá opravdu kvalitní produkty a líbí se mi i pěkné minimalistické obaly :)

O Sleek paletkách slyším pořád, tak jsem toužila jednu vyzkoušet a zvolila jsem tuto v odstínu 
Oh so Special, protože pro mě je asi nejvíce využitelná jak na denní, tak i večerní líčení. Nejraději 
a nejčastěji líčím oči právě třpytivými růžovými stínami, které kombinuji s nějakým tmavším stínem.
V této paletce používám úplně nejvíc odstín č.2 - organza a 5 - glitz nebo 6 - celebrate. Jediný odstín, 
který z paletky vůbec nevyužiji je č.1 - Bow, který je matný a bílý, ani jako podklad nedoporučuji.
Některé stíny zas kombinuji s jinými stínami z paletky od MUA, takže lze vytvořit nespočet kombinací!
Jinak Sleek nabízí na výběr mnoho paletek, zaujala mě třeba Storm, Acid či Candy. Na to, jak je 
paletka kvalitní, jí seženete poměrně za slušnou cenu 290,- Kč. Objednávala jsem z bestmakeup.cz :)

Paletka mi přišla v černém matném plastovém obalu, obsahovala docela dobrý oboustranný štěteček, avšak 
takový typ nepoužívám, ale hodí se, dále velké zrcátko a folii s popiskem názvů stínů. Uvnitř je 12 stínů.
Paletka není moc velká, s klidem se vejde do kabelky. Už na první pohled je vidět, že stíny budou stát za to! 


Pigmentace i intenzita barev je naprosto božská! Krásné syté barvičky a jak už jsem řekla nahoře, 
vykouzlíte s nimi nespočet kombinací! Konzistence je máslová, stíny se snadno nanáší i odlíčí.
A výdrž? Do čárek se neslévají ani nikam neztrácí. I bez báze vydrží polovinu dne, ale pokud s nimi 
chcete přežít i večer natož aby jste je znovu přemalovávaly, doporučuji bázi nanést. Nanáší se 
rovnoměrně, nehrudkují, vůbec nepráší. Můžu říct, že i kdybych měla pouze tuto jedinou paletku a 
žádné jiné stíny, nebudu si stěžovat a vystačím si s ní jedna báseň! Je naprosto perfektní a do té doby, 
než dojdu na dno všech stínů, jí budu milovat ♥ Ale i tak má dvě malá mínus. Z prvé to, že stíny rychle
ubývají, používám často a pouze jeden měsíc stín č.2 - organza a už mi zbývá na dně pouze zbyteček :/
A za druhé, že není dostupná volně v obchodech, pouze na českých eshopech nebo oficiálních stránkách.


// Vlastníte nějakou paletku od Sleeku? Líbí se vám a jaký máte celkově názor na tuto značku? :)

0 comments:

Post a Comment