10 FACTS ABOUT ME

Zdá se mi to jako dobrý nápad na článek, aspoň se o mě dozvíte něco víc :D

( svetr: Reserved / náhrdelník: dresslink.com )

jsem jedináček, shopaholic, závislák na mobilu, pravák a kozoroh
- kdybych si měla vybrat jediný kosmetický produkt, vždycky zvolím řasenku
- poslouchám od všeho trochu, ale nejradši mám hudbu z 50 - 90.let
- miluji rýži a všechno, co je z rýže nebo s rýží :D
- nemám jednu oblíbenou barvu, ale nesnáším žlutou a nevím ani proč :D
- ráno potřebuji nejméně 30 min. na přípravu
- zapisuji si oblíbené citáty a různé texty z písniček 
- nikdy jsem si vlasy nebarvila, v dětství jsem je měla dlouhé až po zadek a pak se ostříhala
- oblečení ve skříni řadím podle barev a nesnáším neuklizený šatník, ale pokoj mi nevadí :D
- děsně miluji seriál Sex ve městě a pouštím si ho pořád dokola od začátku 1. do konce 6.sezony

0 comments:

Post a Comment