ANTI-WISHLIST

Antiwishlisty poslední dobou vídám na dost blogách a toto téma se mi líbí, tak jsem si i já jeden 
svůj takový antiwishlist toho, co se mi nelíbí nebo bych si vůbec nekoupila, připravila pro vás.
Docela dlouho jsem se rozmýšlela, co tam zařadím, protože není moc věcí, co by se mi přímo nelíbilo.


- Plátěné tašky třeba s nápisy "Karl who?" jsou sice zajímavé, ale na normální nošení třeba ven
si to na sobě neumím vůbec představit a nelíbí se mi to. Jediná výjimka je u kluků, u nich je to cool :D
- Umělé nalepovací nehty jsou něco strašného, prostě nechci na sobě něco "umělého" :DD
- Creepers mě nikdy nezaujaly a myslím, že se mi ani nikdy líbit nebudou.
- Jeansovým bundám "džískám" jsem zatím nepřišla na chuť, ale krátké jeansové vestičky zato můžu :)
- Kníry? Jedno velké ne! Fandím spíš lebkám, vzoru s vlaštovkami či křížům ... :3
- Haircuff se mi sice líbí, culík vypadá lépe než s obyč gumičkou, ale jelikož nikdy nenosím culíky ani copy, 
protože mě to prostě nesluší a necítím se v tom, tak je u mě využití naprosto nulové ....
- Nechci hanit krabičky krásy, také jsem jednu vyzkoušela a to Senzabox, ale už je všude moc "překrabičkováno", 
což má spíš opačný efekt a také se mi nelíbí to, že né vždy se trefí do vašeho vkusu
a za cca 300,- Kč si radši koupím jednu nebo dvě věci, které opravdu chci, potřebuji a využiji :)
- A poslední je skort. V outfitech to vypadá dobře, ale jinak se mi tenhle nový trend vůbec nelíbí.

// A co je na tom vašem anti-wishlistu? :D

0 comments:

Post a Comment