FAMOUS PARTY PURSE

Dnes bych vám chtěla ukázat čtyři laky na nehty Famous, které jsem našla v kosmetické taštičce :)



Čtyři miniaturní, třpytivé a průhledné laky na nehty. Jeden fialový, další růžový a dva modré.
Nejdřív bych začala štětečkem, ten je naprosto úžasný a dobře se s ním nanáší. Laky jsou
spíš takové hodně průhledné a obsahují barevné třpytky. Můžete je nanášet samostatně, ale
já nemám ráda moc nenápadné a světlé nehty, takže je nanáším na barevný lak. Dole máte
pro představu vyfocené, jak to vypadá na nehtech. Zkoušela jsem už všechny, ale stihla
vyfotit jen dva, no stejně se mi na nehtech úplně nejvíc líbí asi tyto dva - tmavě modrý a fialový.
Co bych ještě chtěla dodat je asi to, že bych je přirovnala trochu k "top coat" lakům, protože
díky nim vydrží lak na nehtech o mnoho déle. A zas tak mini balení to vážně není :D


Tahle krásná kosmetická taštička se zvířecím potiskem na zip je střední velikosti, takže se skvěle hodí
do kabelky. Teď jí hodně používám, nosila jsem jí s sebou i do školy a je opravdu praktická,
vejdou se do ní nezbytnosti, které potřebuji mít přes den stále s sebou - pudr, balzám, rtěnka,
lesk na rty a někdy i mini parfém. Navíc ten rozkošný obal, vážně se mi ten vzor moc líbí :)


Použila jsem modrý matující lak od NYX v odstínu Sky blue a na něj nanesla tento tmavě modrý lak.
A potom fialový lak Multi dimension od Essence v odstínu 58 The one and only a zase na něj nanesla 
tento fialový. Laky vypadají na nehtech moc pěkně a jsem s nimi spokojená, takže pokud sháníte 
průhledné vrchní laky se třpytkami, určitě doporučuji vyzkoušet a navíc k nim máte super taštičku! :)


Koupíte na makeupshop.cz za 179,- Kč a můžete se podívat i na další produkty značky Famous :)

0 comments:

Post a Comment