WE FOUND LOVE

Nudná neděle, začátek dubna a stále zima. Snad se někdy toho jara dočkáme, grr!
Dnes trochu delší článek. Mám se skvěle, jen mám takové to období bez nápadů, skoro ve všem.
Klidně mi pište, jaké články vás baví a o čem by jste si tu třeba chtěli přečíst, budu ráda :)*



kalhoty, triko: C&A / náramek: Gate / řetízek, prsteny: pravé stříbro, dárek k vánocům


Už delší dobu vám chci ukázat mé nové hodinky Charles Delon ( ↑ )
Ve výběru hodinek jsem dost náročná, málokteré se mi líbí, ale tyhle jsou naprosto perfektní ♥


Uklízela jsem pokoj, vyházela 4+ roky staré časopisy ( to byla ještě doba, kdy jsem četla Bravíčka, 
hahaha =D ) a roztřídila šperky. Už vím, že potřebuji více stříbrných doplňků, protože stříbro u mě vede!


Setkat se pouze, tváří v tvář si být, srdce slyšet znít, přiznat se k chvění, v náhlém políbení obejmout
se dlouze, jednu touhu mít, jedním snem se zpít, bez konce se slít, nerozlučně žít, spolu k hrobu jít

Do giveaway, ve které jste měli možnost soutěžit o paletku, kosmetickou taštičku nebo laky z H&M,
se vás přihlásilo neuvěřitelných 127! Proto jsem se rozhodla vyhlásit vítěze o něco dřív.
Gratuluji čtenářce s emailem monikatisdale55@seznam.cz !!! :)


Výběr obrázků z tumblru. Koláž, co zdobí mou tapetu na PC :)



A ještě jsem se s vámi chtěla podělit o úžasnou písničku, kterou teď neustále poslouchám <3

0 comments:

Post a Comment