SHIRTINATOR (1/2)

Určitě už tuto stránku, kde si můžete vytvořit tričko ( nebo i něco jiného ) s vlastním potiskem, znáte. 
Píše se o tom teď skoro na každém blogu, protože ta akce "tričko pro blogera" vypadá skvěle :)
Tato stránka se mi ale vážně líbí, je přehledná, jednoduchá s hezkým designem a tričko si tu zvládne
vytvořit opravdu každý, není to nic složitého. Komunikuje se s nimi velmi dobře, prostě je vše okay.


Buď si můžete vytvořit tričko s potiskem z jejich nabídky ( a těch je vážně hodně! ) nebo s tím svým.
Na výběr je i dost typů triček různých velikostí ( XS - XL ) a barev, dokonce i mikiny, tílka .... atd.
Nemusíte se bát, že by jste zvolili špatnou velikost, protože tam najdete i super tabulku rozměrů. 
Nejlepší je ale to, že originální tričko, které si sami vyrobíte, budete mít jen vy a nikdo jiný! :D
Stránku hodnotím kladně, viděla jsem už spoustu jiných kde si můžete také udělat vlastní triko,
ale tahle se mi z nich zdá nejlepší ( a to neříkám jen proto, že s nimi spolupracuji! ). 

Jelikož jsem fanynka hororů, nejvíc se mi tu líbí halloweenské a emo potisky, také lebky & temnota,
ale i potisky z rubriky zábava, hlášky, dizajn & styl, známé osobnosti a symboly ( třeba ty boží křídla ).


       → shirtinator.cz 

0 comments:

Post a Comment