MONTHLY FAVOURITES.

Mých několik TOP nejoblíbenějších a nejvíce používaných produktů za březen. A jaké jsou ty vaše? :D
Moc nových věcí nezkouším, jsem věrná svým láskám, u kterých mám stopro zaručeno, že nešlápnu
vedle, ale někdy mě nějaká věc natolik zaujme, že do ní prostě jdu! Dlouho tu ale článek
"monthly favourites" nebyl, tuším, že naposled v lednu, tak dnes je na to ten správný čas :)


Makeup Affinitone mineral od Maybelline mám teprve krátce, ale jsem s ním moc spokojená.
Je to minerální makeup, v docela světlém odstínu 10 Ivory. Má pumpičku a takové skleněné balení.
Je strašně lehký, že ho ani skoro vůbec necítíte, a tak příjemný. Ani pod něj nemusím používat krém,
což se mi ještě u žádného makeupu nestalo, protože trpím na suchou pleť. Vůně není nějak výrazná,
sice pěkná, ale to není vůbec důležitý. Hlavní je to, že perfektně kryje a vypadá úplně přirozeně.
Konečně jsem našla po dlouhé době makeup, který by splňoval všechny mé podmínky, a můžu s klidem
říct, že nahradí můj milovanej Acnecover od Dermacolu. Stojí 260,- Kč a dávám mu 10 z 10 bodů!

Korektor Jenny Lane. Dřív jsem tuhle kosmetickou firmu "Jenny Lane" vůbec neznala, ale když jsem
zrovna sháněla korektor, prodavačka mi v drogerii ukázala tenhle a říkala, že je jen jeden univerzální
odstín, který by měl vyhovovat všem. Nevím, jestli všem, ale mě ano. Je světlý a má tekutější konzistenci.
Co bych k němu řekla je asi to, že je skvělý na kruhy pod očima, když se mi výjimečně objeví, a jinak
ho používám na místo pod očima, protože lehce rozjasňuje. Nedoporučuji nanášet na pupínky,
ty vážně nezakryje, nepěkně je vysuší, a vypadá to hrozně. Obsahuje vitamín E a D. Dobře se nanáší.
Stojí kolem 70,- Kč. Na kruhy pod očima je úplně senzační, kvůli tomu bych si ho koupila i příště!

Parfém Marylin - Andy Warhol není sice úplně pro každého, protože je docela výrazný, ale já mám
těžší parfémy ráda! Voní jako vanilka smíchaná s něčím ostrým, a cítím jí na sobě skoro celý den.

Řasenka The Rocket Volum od Maybelline je naprosto perfektní, nemám jí co vytknout.
Řasy jsou husté, dlouhé a nalíčené během pár minut! Psala jsem o ní už recenzi → tady.

Tento jelení lůj od Reginy je jednička. A tuhle rtěnku NYC mám taky moc ráda. 
Zmiňovala jsem se už v minulé recenzi → tady.

A poslední tu máme korunku z H&M. Je to jemný lesk na rty a balzám zároveň. Obal je vážně boží.
Sladce voní, úplně jako bonbony =D Má krásnou, světle růžovou a třpytivou barvu.


Oční stíny od Essence, které mám také krátkou dobu ( tak 2 týdny?! ).
Nanáší se dobře, jako většina stínů. Pár hodin ( cca den ve škole ) vydrží bez toho,
aby se slévaly do čárek, a vypadají moc pěkně. Stojí kolem 39,- Kč.
Matné stíny jsem nikdy nemusela, dávám přednost stínům se třpytkami! :)
Hnědo-zlaté jsou v odstínu 35 - party all night, a bílé se zlatými třpytkami 02 - dance all night.

Teď jsem nejvíce používala tyhle čtyři laky na nehty. Pár dní na nehtech vydrží a dobře se s nimi pracuje.
Černý ( Colorama, Maybelline, odstín 23 ), bílý až krémový ( Minicolorama, Maybelline, odstín 19 ),
krycí s glitrama ( Nail art, Essence, odstín 13 ) a modrý ( Matte, NYX, odstín MNP06 - Sky blue ).


The Carrie Diaries všichni znáte, o tom ani nemusím nic moc psát. Carrie je skvělá, NY miluju a Sebastian mě naprosto okouzlil. Jediné, co mi příjde docela vtipné, je to, že na dřívější dobu je jejich oblečení až moc trendy,
a Carrie na svůj věk moc poslušná :D Nicméně tenhle seriál jsem si zamilovala, je to skvělá oddychovka,
nemůžu se dočkat nového dílu a někdy to zkouknu klidně i 2x :) Sleduji → tady.

Tajemství kruhu. Těsně, než začal, jsem sledovala každé sobotní ráno po osmé hodině na Nově
Superkočky ( Ashley Tisdale, Aly Michalka ... ). Místo něj přišel tento nový, ve kterém hraje hlavní roli
Phoebe Tonkin a vše se odehrává v městečku, které není tak normální jak se zdá. Více info → tady.

Hollywoodské sny. Kámoška se na to dívala už od prvního dílu, zaujalo mě to a tak jsem taky začala,
sice u pátého, ale to neva, děj není vůbec náročný a chytnete se rychle. Je to fakt bomba.
Konečně zas po x letech přišlo MTV se super seriálem ( pamatujete na Jak to vidí Liz? ).
Intriky, přetvářka, sláva, střední škola ... Dávají to vždy v úterý a ve čtvrtek ve 21:10 h. Více info → tady.
A nezapomeňte si poslechnout song z tohoto seriálu, ten vás dostane: Something in the air.

Upíří deníky. Každý ví o co se jedná. Pomalu končí čtvrtá řada, která se ale táhne už od září.
Četla jsem, že není poslední, prý bude i pátá. Elena je upírka a je to docela krutý, chybí mi ta stará
lidská Elena a i když mám tenhle seriál hodně ráda, dřív to bývalo lepší kolem té 2. - 3. řady.
Sleduji na zkouknito.cz a dobrou fan stránku, kde se dozvíte např. kdy bude new díl, najdete tady.


Nejraději poslouchám staré songy z 50 - 90 let minulého století, ale líbí se mi i některé spešl nové.
Nemám vyhrazený jeden žánr, poslouchám od každého trochu, ale nejčastěji romantické songy "ploužáky", to mě prostě dostane vždycky. A někdy, když mám náladu, hodně rockový a taneční songy jsou super! :)

Dostal mě ten text, v češtině zní reflém nějak takhle "chystám se nakoupit nový hadry, ale v kapse mám jen 
20 dolarů, já, já, já lovím, hledám nejlepší kusy, tohle je kurva boží.", a taky ten klip s kožichem =D

Jeho texty, jeho hlas, jeho "věř, běž a dokážeš" ♥ Nevím, co k němu víc napsat, prostě je úžasnej ♥

Nejsem nějaká velká fanynka 1D, ale některé písničky mají fakt dobrý, třeba tuhle jsem si oblíbila! :D

♥♥♥

Doufám, že se vám článek líbil.
Mějte se krásně :)

0 comments:

Post a Comment