ALL YOU NEED IS LOVE

Polovina dubna je za námi, docela to rychle utíká ... Už se strašně těším na léto, s BFF hodně plánujeme ;D
Jsem ráda, že je už konečně teplo a jaro, tak snad to vydrží. Jinak všechno je okay, I´m happy! :)
Dnes článek random photos / outfits / něco z kosmetiky ... prostě takový mix. Zdá se mi to takhle lepší,
aspoň vám toho povím víc a nemusím některé věci rozdělovat na miliony postů :)


svetr, šátek: New Yorker / řetízek: Oasap


V poslední době nejoblíbenější kabelka ( Oasap ). Vyhovuje mi, jak je velká a černá.
Brzy článek "What´s in my bag?", takové posty mě baví a vypadá to, že jsou i dost oblíbené.


tílko, kalhoty: F&F / svetr: Reserved / náramek: Orsay

nebe nad naším domem


Dnes už jdu na druhou hodinu zumby. Minule jsem měla legíny a triko Gangnam style ( trickovy.cz ).
Moc mě to baví, i když je to docela dřina a dávám si dost do těla. Jedna celá hodina a už fakt jen ležím! :D
Říkali nám tam, že se prý za tu jednu hoďku spálí až 500 Kcal, takže super! Chodím tam s kamarádkou,
vlastně ona mě do toho zatáhla, jinak by mě tam ani nenapadlo chodit :D Je to něco jiného než cvičení doma.
A navíc jsem po letech vytáhla tuhle barevnou kabelku z New Yorkeru, nosím jí jen na tu zumbu, 
protože je vážně obrovská a vejde se do ní jak oblečení na převlečení, tak i pití a další věci. 

Nový parfém "Like a trip to New York" od Essence :)

  Výběr několika obrázků z tumblru :)

A nebyla bych to já kdybych nepřidala nějaký song. Tak rovnou 3 nejlepší a nejposlouchanější:

0 comments:

Post a Comment