MARYLIN

Punčochy mi přišly ze stránky e-marylin.cz a konkrétně tyto ve velikosti 3/4, což odpovídá M/L.
Jsou to krásné jemné silonky v tělové barvě se zdobením u kotníku. V obchodě jsem zatím žádné
podobné neviděla. E-shop je vážně skvělý a přehledný, výběr je široký a všechno probíhá v pohodě. 
Balíček přišel za velmi krátkou dobu ( za 3 dny? nějak tak myslím ). Když jsem silonky rozbalila, byla jsem 
mile překvapená. Látka je neuvěřitelně příjemná. Zkusila jsem si je a na těle vypadají moc pěkně, dokonce 
bych i řekla že trošku zpevní nohy. Tyhle silonky/punčochy stojí 166,- Kč a jsou z nové kolekce.
Už se těším, až je budu nosit k šatům nebo kraťáskům, určitě je v nějakém outfit postu uvidíte :)


Vybrala jsem několik pěkných punčoch, legínů, podkolenek .... koukněte se na odkazy :)
tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady / tady

0 comments:

Post a Comment