EYESHADOW ( KKCenterhk )


Dnes je tu recenze na oční stíny ze stránky KKCenterhk. Vybrala jsem si tyto značky CUICU 
a upřímně jsem ani nedoufala, že by mohly být dobré, ale líbily se mi a tak jsem je chtěla vyzkoušet :)
Příjemně mě překvapily a používám je docela často. Balíček přišel do týdne a vše bylo okay! 

- set obsahuje třpytivé stíny krásných barev, které určitě budou slušet každému: bílá, růžová, stříbrná.
- pokud použijete bázi, vydrží na oku docela dlouho ( cca den ve škole ) a nebudou se slévat do čárek
- bez báze je to o trochu horší, mírně se slévají a vydrží jen pár hodin
- nanáší se dobře jak štětcem, tak i prsty
- nepráší, takže třpytky po celém obličeji nehrozí
- balení je moc pěkné a s klidem se vejde do kabelky, obsahuje i malý oboustranný štěteček

0 comments:

Post a Comment