MARCH: RANDOM (2/2)

Pár fotek z březnových procházek. Opět jsem přidala několik citátů, jako v lednovém randomu.



Jací doopravdy jste se pozná podle toho, co děláte, když víte, že ostatní na to nepřijdou.


Na světě jsou pouze dva typy lidí: jedni baví, druzí sledují.


I want someone to love me, who I am.
I want someone to need me, is that so bad? 


It´s just a bad day, not a bad life.


Stejná postel, ale teď mi připadá tak trochu větší. Naši píseň hrají v rádiu, ale nezní stejně. 
Když o tobě mluví naši přátelé, to všechno mne ničí, protože mé srdce se tak trochu láme.
Pokaždé, co slyším tvé jméno, to všechno zní jako příliš mladý, příliš hloupý, než abych si uvědomil,
že jsem ti měl kupovat květiny a držet tě za ruku, měl jsem ti dát všechen svůj čas,
když jsem k tomu měl příležitost, vzít tě na každou párty, protože jsi chtěla pořád jen tančit.
A teď moje zlato tancuje, ale tancuje s jiným mužem.
( Bruno Mars - When I was your man )


Celou dobu jsem zkoušel předstírat, že nezáleží na tom, jestli jsem sám.
Hluboko uvnitř jsem ale věděl, že kdybys odešla, nevěděl bych, 
kterým směrem se dát, protože bez tebe jsem ztracený.


0 comments:

Post a Comment