Top Coat & Matte velvet

Doufám, že vás baví články o lacích na nehty, protože dneska je tu další! :)

PS: Článek je přednastavený


Matte velvet ( Golden rose, odstín 105 )

+ fantastická ohromující barva :3
+ rychlé schnutí
+ kryje už po 1.vrstvě, ale já dávám radši dvě
+ vydrží na nehtech docela dlouho bez všelijakého sloupávání a poničení
+ skvělý úzký štěteček, dobře se s ním natírá, dostane se všude a nešpiní kůžičku okolo
+ pěkné nerozbitné balení, větší obsah ( 11,5ml ), cena ( 65,- Kč )
+ kromě tohoto odstínu je na výběr i dost dalších krásných barev

- palec dolů za matný efekt, ten je nic moc, trochu se leskne ( bez použití top coatu, samozřejmě )



+ extra lesk, ten je vážně úžasný až mě to překvapilo
+ díky tomuto krycímu laku vydrží jakýkoliv lak na nehtech o mnoho déle neponičený a vypadá i lépe
+ hodně řídká konzistence, přesně taková mi u top coat laků vyhovuje
+ velmi rychlé ( až skoro sekundové! ) schnutí
+ balení je plné až k uzávěru, což jsem snad u žádného laku ještě neviděla
+ cena ( 65,- Kč )

- žádné mínus jsem nenašla

S oběma laky jsem moc spokojená a kdybych je bodovala, dala bych jim asi plnej počet :))
Ten první Golden rose můžete koupit i v nějaké drogérce, ale myslím, že ten druhý asi těžko.
Mám je z nehtik.cz, kde je na výběr spousta laků, různých zdobení a dalších věcí týkajících se jen nehtů.
Stránka se mi líbí, určitě se koukněte, doporučuji. Kromě těchto laků uvidíte odtud ještě něco ...

0 comments:

Post a Comment