NEW IN CLOSET & COSMETICS REVIEW

Hezký horký den :) Snažím se přidávat posty každý den a zatím se to vede. Dnes je tu menší new in, 
co jsem si v poslední době koupila, třeba když jsem byla v Praze nebo tak ... A recenze na pár produktů :)

Úplně jednoduché šedé tričko s koženými rukávy z F&F. To byla prostě láska na první pohled! :3


Velká sluchátka se mi vždycky líbila a teď se mi navíc i hodí. Koukala jsem se všude různě, 
ale nejvíc mě uchvátili tyto bílé, stylové "Rebel" na stránkách thehouseofmarley.com a
objednávala jsem z designbag.cz za 999,-Kč :)


Něco z kosmetiky: makeup Acnecover od Dermacolu ( jak asi víte, můj nejoblíbenější makeup, tohle je 
momentálně už 5 balení, psala jsem o něm třeba tady a stojí 169,- Kč ), řasenka Scandal eyes od Rimmel
( další má srdcovka, tuhle řasenku naprosto miluji, je nejlepší ze všech, které jsem kdy měla, a navíc vydržela
 od října až do konce června, psala jsem o ní třeba tady a tady, teď jsem jí sehnala za 132,- Kč ),
dále rtěnka Color Whisper od Maybelline ( odstín č.130 pink possibilities, cca 139,- Kč ),
tužka na obočí S-he ( odstín 002, 49,- Kč ) a štětec na oční stíny Ebelin.

Ze šperků tu mám stříbrný řetízek se srdcem ( koupila jsem ho v obyč obchodě v Praze, nevím jak
se jmenuje, ale najdete ho kousek u My Národní, skoro naproti ) a perlový náramek Blancheporte.


Krabičku s produkty Ryor pro suchou a citlivou pleť jsem dostala od babičky,
obsahuje odličovací emulzi, hydratační krém s pumpičkou a výživný krém na den i noc. 


Náramek francouzské značky Missiu vyrobený v Itálii. Tyto náramky by měly světu sdělovat, co cítíme,
a každý vzor náramku něco symbolizuje např. lebka - vzpouru, individualitu, neshodu. O to mi ale nejde, 
náramek vypadá moc pěkně, originálně, je látkový, skoro není na ruce cítit a myslím, že se 
opravdu povedl. Stojí 99,-Kč a na výběr je kromě lebek i srdce, peace, čtyřlístek, had ....



Laky Colorama od Maybelline mám taky hrozně ráda a momentálně jsem se zamilovala do tohoto
modrého v odstínu 654. Když ho přetřete top coat lakem, vypadá ještě lépe - lesklejší a výraznější.


Sice je tento krém na ruce od Essence z vánoční limitky, ale v některých prodejnách ho seženete i teď. 
Přes zimu a jaro jsem ho hojně používala a už vůbec netrpím na suché popraskané ruce. Navíc
nádherně voní po čokoládě a dokonce ruce po něm voní ještě nějakou dobu. Už mám druhé balení
Caramel hot chocolate a stojí cca 40,- Kč. Četla jsem na něj jen chválu a také můžu jedině doporučit.


Kapsle do koupele "Laguna" ze Sephory. Stála 30,- Kč, zaujal mě pěkný design a vybrala jsem si
na zkoušku jen tuto modrou "laguna". Krásně voní, připomíná mi moře a je s ní nejlepší koupel,
hlavně v horkých dnech, kdy si potřebujete večer odpočinout po těžkém dni a jen tak relaxovat.


Tužka na obočí. Ah, jak jsem bez ní mohla žít. O pár řádků výš máte napsaný odstín i cenu.
Hodně jsem teď sháněla dobrou tužku na obočí, protože jsem si všimla, že mám řídké, světlé a nevýrazné
obočí a už mi to začínalo docela vadit. Hledala jsem hnědou tužku, která by obočí jemně zvýraznila
a dodalo to obličeji tvar, ale chtěla jsem se vyhnout tmavému obočí ála "Mergl" ( jestli ten výraz znáte :D ).
V Rosmannu jsem se dívala na tužky od Maybelline, NYC, Dermacol, Astor ... ale žádná mě nezaujala.
Pak jsem si všimla tužky na obočí od Essence v odstínech pro blondýnky i brunetky, ale jako by snad ani
nic nedělala. Nakonec mě zachránilo DM a značka S-he s touto perfektní tužkou, která navíc obsahuje
skvělý kartáček. Odstín mi přesně vyhovuje, je to taková barva, kterou jsem si představovala.
Maluje se s ní fakt dobře, stačí trošku nanést a rozmazat. Udělá efekt, o který mi šlo,
a vydrží celý den až do večerního odlíčení. Navíc oceňuji nízkou cenu za tak báječnou tužku! ♥


Mějte se krásně a zítra se těšte zas na nějaký random post plný fotek :)

0 comments:

Post a Comment