Love is a losing game

Dnes takový mini random aneb pár fotek, co se mi nahromadilo ve foťáku + recenze :)


Tento parfém TIKI Vanilka ( 30ml za 289,- Kč ) momentálně patří k mým oblíbencům.
Je to úplně nádherná vanilková vůně, vážně výrazně vanilková a i když se taková těžší
vůně nemusí líbit všem, já jí miluji a vyhovuje mi. A navíc voní dlouho celý den 
a je i na dálku cítit, to už mám ověřený od kámošů, haha :D Za mě palec nahoru! :)


V Rosmannu jsem narazila na tuhle novou kolekci od Essence. Docela mě zaujala, jak je v pastelových
barvách, ale produkty nic moc. Koukala jsem se hlavně na ty balzámy, které jsou bezbarvé a prostě
mě vůbec neoslovily, jen mají hezký design a to je celkem na nic. Oční stíny vypadají docela dobře, 
ale pigmentace mě trochu zklamala. Nálepky na nehty mi připadají trochu kýčovité. Na tvářenku 
jsem sice nekoukala, ale po jedné strašné krémové tvářence od Essence ( recenze tady )
 už radši nebudu zkoušet další ... Jediné, nad čím budu uvažovat, že si asi koupím, jsou laky na nehty 
v nádherných pastelových barvách ( 49,- Kč ) a čistící ubrousky na ruce, které pěkně voní ( 35,- Kč ).


Kdyby jste měli nápad na nějaký článek, třeba o čem by jste si tu chtěli přečíst nebo zajímavý TAG,
klidně mi napište do komentářů, budu ráda :) 

0 comments:

Post a Comment