Wishlist: Summer 2013

A máme tu wishlist na léto! Všichni víme, že prázdninové nákupy jsou nejlepší a na pár dní budu
v Praze, tak budu mít čas si vše projít a najít nejlepší kousky, které potřebuji nebo po nich toužím .... :)
Po každém školním roce projdu celý šatník a vyhodím věci, které nenosím nebo už nosit nebudu.
A tak mi zbyla jen polovina věcí, což si žádá nové přírůstky. Zjistila jsem, že wishlisty jsou pro mě 
dobrou cestou jak kupovat jen věci, které chci, a vyhnout se bezmyšlenkovému nákupnímu šílenství :D

Wishlist: Summer 2013
Jednotlivé věci nemusí vypadat jako na obrázku, celý wishlist je vlastně jen shrnutí a malá inspirace.

1) vrchní díly: Potěšil by mě nějaký lehký svetr, tílka a trička se zajímavým potiskem či nápisem,
další přírůstek do sbírky nejmilovanějších basic triček, taky nějaká pěkná košile, a nový cardigan.

2) spodní díly:  Jeansy jsou klasika, několikrát do roka potřebuji nové, protože je nosím každý den
a tak se buď vytáhnou, roztrhají nebo už jsou onošené a nejsou pěkné. Ty moje modré a černé
vypadají stále dobře, ale na září už radši nové a chci černé nebo tmavě modré, ať se to hodí ke všemu!

3) Doplňky: Černé kabelky jsou podle mě nejlepší a nějakou novou už taky potřebuji, líbila by se mi
ale i v nude barvě. Také mě pohltily lebky a tak nějaký šátek či prsten. Pak bych chtěla úzký pásek,
náramek s křížem, set prstenů nebo výrazný náhrdelník a to vše stříbrné. A nezapomenu ani na boty!

4) A poslední položkou je stativ na fotoaparát, ten by se mi hodil a rodiče mi ho slíbili, tak se těším :)


PS: Koukám, že nakonec ten Google friends connect s Google reader nezmizel, ale kdyby ještě
nějaká změna proběhla, můžete mě sledovat přes email ( v menu ), google+ nebo na BLOGLOVIN :)

0 comments:

Post a Comment