I LOVE IT

Rozhodla jsem se udělat článek na téma "co mě v modě momentálně baví".
Nevím, jestli má cenu dělat wishlist, protože mé tužby se velmi často mění a z wishlistu si vždy jednu
polovinu koupím, a ta druhá se mi přestane už líbit. Dnes to bude takový napůl wishlist věcí,
které musím mít, a napůl seznam věcí, které se mi líbí, ale asi bych je neunosila
a nebo se rozhoduji zda koupit či ne. Uvidíme co z toho se nakonec objeví v mém šatníku.
Určitě mi napište, co se nejvíc líbí vám a jaký trend vás nechává absolutně chladné :)

I LOVE THIS ♥
Květované kalhoty. Na začátku se mi vážně nelíbily, ale potom jsem se do nich zamilovala.
Jak skvěle by vypadaly s jednobarevným topem?! Chtěla bych nějaké tmavé a ne moc výrazné.

Kožená bunda. Hrozně se mi křiváky se zlatými cvoky líbí, ale asi bych se v tom moc necítíla.
Nicméně, na fotkách v časopisech a na netu jí prostě "žeru" :D

Trička, tílka. Láska k jednobarevným topům stále přetrvává. Přesně to zářivě červené z H&M mám,
a všemi deseti bych brala další v jakékoliv barvě. A také trička se zajímavým potiskem a volnější tílka.

Sukně, šortky. Stále se nemůžu rozhodnout, co si koupím. Sukně střihu přesně takového, jaký je na
obrázku, a klidně kožená, černá plisovaná či barevná látková. Nebo jeans šortky? Uvidíme, haha :D

Náhrdelníky alá řetěz. Jeden takový mám ve stříbrné barvě, brala bych ale i ve zlaté.

Nehty. Rudé a černé laky, to nikdy nepřestanu milovat <3

Nude barva. Na kabelkách a lodičkách big like!

0 comments:

Post a Comment