I JUST WANNA BE WITH YOU

Posledních pár dní jsem nic nepřidala. Neměla jsem vůbec čas, připadá mi jako bych nic nestíhala
a modlím se, aby měl den mnohem víc hodin než má, potom by bylo všechno okay.
Nic extra jsem nedělala, spíš se každej den několik hodin učila na testy, teď už to zas bude volnější ...
Včera jsem byla s kámoškou fotit, tak je tu zas outfit post :) Vzala jsem si boty na klínku, 
ale jelikož jsme chodily celé hodiny a mě děsně bolely nohy, musela jsem domů pro botasky. 
Bylo krásné počasí, tak doufám, že to vydrží a nebudu muset koukat na ten hnusnej sníh =D



tílko: F&F / kalhoty: New Yorker / svetr: H&M / boty: CCC ( botasky ), Deichmann ( na klínku ) /
řetízek: SIX / tlustý náramek: ??? z farmářských trhů / slabé náramky: Takko / kabelka: Oasap /
prsten, sluneční brýle: C&A /


miluju ten film, miluju ten song i tuhle scénu ♥

0 comments:

Post a Comment