HAIR CARE

Chodí mi pár dotazů ohledně mých vlasů - jak se o ně starám a co používám, abych měla takový objem.
Rozhodla jsem se na toto téma udělat článek, tak ať se vám líbí a snad to k něčemu bude :)

Vlasy si myji podle potřeby, 3x - 4x týdně. Po mytí si je pořádně rozčešu, vyfénuji 
( a nebo když je teplo, tak je nechám přirozeně uschnout ) a potom znovu rozčešu. 
Někdy si na noc dělám jeden větší copánek, abych je měla ráno trochu vlnité.
Jednou jsem si ale udělala několik malých copánků a ráno se probudila s koulí na hlavě, vypadalo
to vážně šíleně, pořád se musím smát když si na to vzpomenu :DD 
Občas si vlasy i mírně natupíruji, nebo jim přidám objem při fénování ( koukněte na některé z videí 
Crystalky89 → třeba toto ). Jinak nic extra zas nedělám, už jako malá jsem měla docela husté vlasy
a nikdy jsem s nimi žádné problémy neměla. Kulmu ani žehličku nepoužívám, a vlasy si vůbec nebarvím.


Snažím se používat jen přírodní šampony, které by měly vlasy vyživovat a dodat jim objem, lesk a jemnost.
Na fotce můžete vidět nejoblíbenější a nejčastěji používané.


Tahle maska je sice fajn, ale moc jí nepoužívám, protože je to zdlouhavé a žádný objemový efekt nevidím,
jen jsou po ní vlasy opravdu krásně jemné, lépe se rozčesávají a konečky nejsou tak zničené.

A pak je tu gel od Syoss na velký objem vlasů, podle popisu by měl dodat push up efekt až na 48h.
Stačí vmasírovat do suchých vlasů a vyfénovat. Upřímně ... skoro nic to nedělá, zbytečně 
strávíte čas nanášením a fénováním. Vůbec ho nepoužívám a v žádném případě nedoporučuji. 


A nejlepší kondicioner všech dob - American Cream. Už dodělávám v pořadí asi čtvrté balení.
Nejenže překrásně voní v lahvičce, ale i vlasy po něm božsky voní ještě několik hodin po použití.
Stačí si vlasy umýt šamponem, potom kapnout trošku kondicioneru a nechat chvíli působit, a pak smýt.
Vlasům dodá objem, přirozený lesk a celé je provoní. Stojí kolem 180,- Kč a vydrží vážně dlouho.

I já mám někdy "bad hair day" a právě v tu dobu šáhnu po suchém šamponu, který také dodá objem. 
Stačí trošku prášku ( připomíná pudr ) nanést na vlasy, vmasírovat, vykartáčovat a hotovo!
Můžete ho používat i když si nestihnete umýt vlasy, na pár hodin vás zachrání před mastnými vlasy.


Božský Tangle Teezer. Jen ten používám. Článek jsem o něm už psala, koukněte tady.


// Kdyby vás ještě něco zajímalo, ptejte se v komentářích. A jak se staráte o své vlasy vy? :)

0 comments:

Post a Comment