WISHLIST

Seznam věcí, o kterých jsem stopro přesvědčená, že je chci. Moc si wishlisty nedělám, protože si stejně
nakonec koupím něco jiného, než mám v plánu, nebo aspoň v jiné barvě. Tento je ale takovej přehled,
proto jsem do něj zařadila i barvy, které momentálně nejraději nosím a až půjdu nakupovat nové kousky
do šatníku, nejspíš budu vybírat právě z těchto barev - odstíny modré, červené a černé ....
WISHLIST



Jednoduché a volnější trička jsem si moc oblíbila, a také mikino-trika, haha :D Nové sluneční brýle už
vážně potřebuji, chtěla bych klasické černé. Hodil by se mi i nějaký větší šátek, třeba typ nákrčníku.
Nové džíny se hodí také, protože ty dvoje, co jsem si koupila v prosinci, mi začínají být volnější.
Chci zkusit laky od OPI, ale ještě nejsem rozhodnutá pro žádnou barvu. Barevnější a menší kabelka
by byla super, stejně jako parfém Forbidden rose od Avril Lavigne, který božsky voní.
A úplně nejúžasnější věc, po které toužím, jsou šaty. Doufám, že najdu přesně takové, jaké si přeji.

// A co máte na svém nákupním seznamu vy?

0 comments:

Post a Comment