COSMETICS REVIEW

Větší recenze na několik výrobků, co jsem v poslední době vyzkoušela.


Nejlepší jelení lůj, asi ho navždy budu milovat. Ale vážně, je naprosto perfektní <3
Já ho používám jen na rty, ale četla jsem, že lze používat i na tváře a pokožku celého těla.
Obal nic moc a balení je docela nepraktické, ale zato velice pomalu ubývá.
Vyléčí popraskané rty, hydratuje, zvláční a rtěnka se na něj skvěle natírá. Bez parfemace.
Používám ho každodenně, dokonce ho nosím všude s sebou. Už nechci žádný jiný! :D
Koupila jsem ho v lékárně a i když si cenu už nepamatuji, stál nějak do 50,- Kč ( a to je fajn, viď ).
DOPORUČUJI


Tvářenka od Essence v odstínu č. 030 cold wildberry. Četla jsem pár pozitivních recenzí,
a myslela, jak bude skvělá, ale omyl! Už bych si tuhle tvářenku znovu nekoupila.
Jelikož mám suchou pleť a většina tvářenek mi proto nevyhovuje, zaujala mě konzistence právě této.
Když jsem jí otevřela, vypadala naprosto úžasně. Má příjemnou pěnovou konzistenci a dobře se
nanáší na tváře, dokonce i chladí. Hezky voní, to musím pochválit. Barva je taková podle toho,
jak moc jí nanesete. Dokáže být světlá, ale při několika vrstvách i dost červená. Ano, to je všechno fajn.
Ale po nějaké době na pleti ztvrdne, začne se loupat a potom zůstane na tváři jen takový mastnější flek.
Vypadá to naprosto příšerně. Nanášela jsem jí prsty, štětcem to vůbec nešlo.
Myslím, že je dostupná ve 3 nebo 4 odstínech. Někomu vyhovovat může, ale za mě prostě NE!
Už je to docela dlouho, co jsem jí kupovala, a jen mi leží v šuplíku. Stála kolem 70,- Kč.
NEDOPORUČUJI


Rtěnka L´ambre v odstínu č.3 má luxusní obal a fantastickou červenou barvu se třpytkami.
Na rtech je pěkně výrazná už po jedné vrstvě, skvěle se nanáší a nezalézá do rýh. 
Řekla bych, že je dobře pigmentovaná, krémová a hydratační. Má klasickou rtěnkovou vůni.
Vydrží na rtech několik hodin, dokud nezačnete pít nebo jíst ( ale to většina rtěnek ). 
Jsem s ní spokojená. Dostala jsem jí na vyzkoušení, najdete jí tady za 149,- Kč.
DOPORUČUJI


Rtěnka od NYC je ve světlém růžovém odstínu (č. 411 snowcone ) s přirozeným leskem.
Přesně takové barvy rtěnek nosím nejraději. Balení je obyčejné, nic extra, ale na tom tak nezáleží.
Nanáší se báječně! Je nesmírně krémová, jemná, hydratační a na rtech velice příjemná :)
Ani pod ní nemusíte používat balzám, a pokud nemáte zrovna perfektní rty, nic se neděje,
do rýh nezalézá a vysušená popraskaná místa nezvýrazňuje. Stačí nanést 1 - 2 vrstvy.
Několik hodin vydrží, s malou úpravou den ve škole určitě přežije. A pěkně voní!
Co jsem tak koukala v Rosmannu, na výběr je spoustu odstínů a každý si vybere ten svůj.
Momentálně moje hodně oblíbená, a myslím, že za tu cenu cca 50,- Kč je naprosto úžasná <3
DOPORUČUJI


Tento malý BB Cream od Rimmel byl jako dárek v Cosmopolitanu. Našla jsem ho ve světlém odstínu,
který mi vyhovuje a splývá s mou barvou pokožky. Řekla jsem si, že když se mi v poslední době
docela zlepšila pleť, mohla bych nějaký BB krém zase po x letech vyzkoušet. Zatím jsem nenašla BB krém,
který by mi vyhovoval, radši dávám přednost makeupům, ale tento mě vážně mile překvapil!
Když jsem ho nanesla na obličej, hned mě zaujala ta perfektní vůně, která se ale nemusí všem líbit.
Konzistence je krémová a lehká, ani nemusíte použít pod něj krém a dobře se s ním pracuje.
Kryje nedostatky, hydratuje, pleť je po něm matná, hladká a ani nevytváří šupinky jako některé makeupy.
Cena je taky super, pohybuje se kolem cca 150,- Kč. Přemýšlím, že bych si ho koupila v plném balení.
DOPORUČUJI


Přišla mi nabídka ke spolupráci od Bielenda, a zaujal mě tento anticelulitidní / zeštíhlující / zpevňující krém.
Používám ho už měsíc a půl. Nemůžu říct, že by zeštíhloval, protože to sama nepoznám, 
a samozřejmě, když budete jíst nezdravě a celý den jen sedět u PC, ani ten nejlepší krém vám nepomůže.
Ale co opravdu můžu posoudit je to, že pokožka těla vypadá lépe, i když zatím na celulitidu netrpím.
Super je hlavně to, že podporuje spalování tuků. Používám ho 2x denně - ráno a večer před cvičením, 
důkladně rozmažu. Pokožku příjemně zahřeje. Voní fakt nádherně :) A myslím, že je fajn.
Je ho 175 ml a vůbec neubývá. Klidně si ho příště koupím, až mi dojde. Stojí 149,- Kč a najdete ho tady.
DOPORUČUJI

Bielenda nabízí spoustu výrobků, nejvíc se mi zamlouvá řada - kaštan, granátové jablko a okurka & limetka.



// Máte s někým z těchto výrobků zkušenosti? Zaujalo vás něco? :)

0 comments:

Post a Comment