NEW IN: MARCH

A čím jste si v tomto měsíci udělali radost vy? :)


C&A / H&M / GATE / GATE

Dlouho jsem chtěla triko na knoflíčky, ale buď ho neměli nebo byl příšerný střih, tak konečně ho mám! 
A když jsem v H&M viděla tohle jednobarevné triko ve výrazné červené barvě, neváhala jsem,
a protože mám jednobarevná basic trička nejraději, padlo mi do oka i tohle modré v Gate.
No a krátké tričko, které bude s černým delším tílkem naprosto perfektní, se mi prostě zalíbilo <3


Oboje Blancheporte

Proužky já ráda! Už mám docela dost proužkatých triček, chybělo jen tohle vínové a asi bych měla začít
hledat černo-bílé, pak bude sbírka kompletní, haha :DD A tomuto tygru prostě nešlo odolat! :D


GATE / C&A / GATE / GATE

Nové sluneční brýle jsem dávala i do wishlistu. V C&A jsem našla přesně takové, jaké jsem chtěla,
a navíc i se cvočkama. A už mám taky ten fantastický řetěz na krk!  
































Catrize, Maybelline, NYC / New Yorker / H&M 

Černý lak mi už došel a bez něj bych se prostě neobešla. A když jsem se koukala po lacích na nehty,
nějak jsem tam nemohla nechat i tenhle červený od Catrize. Dřív jsem měla období tmavých rtěnek,
teď se mi zase líbí světlé nenápadné odstíny, a tak jsem si vybrala tuhle růžovou rtěnku od NYC.
Ještě žádný nákrčník nemám, protože šátky moc nenosím, ale chci to změnit! A balzám se třpytkami <3

0 comments:

Post a Comment