PLEVA

Dnes je tu po dlouhé době recenze, na 4 kosmetické včelí produkty Pleva.


Pleťový krém s mateří kašičkou ( tady za 170,- Kč )
Používám ho pravidelně každý den, ráno pod makeup a večer na vyčištěnou pleť.
Za tu dobu, co ho používám, mám pokožku krásně jemnou a vláčnou.
Nepřijde mi nějaký mastný, docela rychle se vstřebává a velmi pomalu ubývá,
protože ho stačí vážně troška. Za sebe hodnotím na jedničku.

Pleťová voda s mateří kašičkou ( tady za 74,- Kč )
Zvláštně, ale nádherně, voní, trochu jako alkohol. Úžasně se s ní čistí pleť, které dodá jemnost a svěžest.
Měla by v pórech zanechávat vitamíny, enzymy, bílkoviny a minerální látky, což zní fantasticky! :)

Medový šampon s kondicionérem ( tady za 61,- Kč )
Líbí se mi design obalu, připomíná mi totiž pánskou kosmetiku na holení. Suprově voní!
Používám jen přírodní šampony, a musím říct, že tenhle je prostě jeden z nejlepších.
Je to rychlejší způsob, jak používat kondicionér a šampon, máte 2v1! :D Mé vlasy jsou po něm
krásně jemné,  objemné, lesklé a jdou i lépe rozčesat. Navíc jsem se téměř zbavila lupů.
A co jsem se dočetla, měl by i zpevnit vlasový kořen a zregenerovat pokožku.

Sprchový šampon s medem ( tady za 90,- Kč )
Vhodný na citlivou pokožku, obsahuje spoustu pro tělo potřebných látek.
Krásně se s ním myje, je tak jemný a příjemný. Pokožka je hladká a voňavá :)

// Pokud by jste měli zájem o výrobky, koukněte na jejich stránky nebo zajděte do jedné 
z prodejen - celý seznam míst najdete tady. Doporučuji něco vyzkoušet, budete spokojeni! :)

0 comments:

Post a Comment