KRASA.CZ

Před nějakou dobou jsem obdržela dva produkty na vyzkoušení z krasa.cz, tak se dnes na ně podíváme :)



Nejdřív bych začala čistícím pleťovým gelem od Eucerin. Je vhodný na smíšenou ( i citlivou ) pleť.
Má pěkné balení a úžasně voní. Vyčistí pleť do hloubky, ráda s ním odličuji makeup.
Pokožku docela zahřeje, což nemusí být každému příjemné, ale mě to zas tak moc nevadí.
Hydratuje pleť. Od té doby, co ho používám, už nemám tolik suchou pokožku jako dřív.
Navíc neobsahuje alkohol, mýdlové složky a parfémy. Za mě mu dávám 9 z 10 bodů :)


A dalším produktem byl šampon pro zachování barvy. Já si vlasy nebarvím, a tak jsem ho dala mamce.
Opravdu, jak píšou, chrání před vymýváním barvy. Navíc vlasy zanechává jemné a lesklé.
Mamka s ním byla moc spokojená a už si koupila plné 250 ml balení. Dává mu 10 z 10 bodů! :)


// Vyzkoušely jste už nějaký z těchto produktů? Pokud ano, jak jste byly spokojené?

0 comments:

Post a Comment