INVIGORATING DAY CREAM


Dnes bych vám chtěla představit luxusní denní krém od značky NevO Dead Sea Spa, který
předčil i můj nejoblíbenější lehký denní krém ze Sephory. A to z jednoho důvodu, který je však
pro mě nesmírně důležitý a tím je makeup. Nanáším krém pouze ráno po vyčištění pleti, 
docela rychle se vstřebá, připraví pleť na nanášení dalších produktů a makeup i korektor se do 
něj úžasně vsáknou, celý den pak cítím, jako bych žádný makeup ani neměla a pokožku mám
tak krásně hladkou! Kdybych nevěděla, že je to krém, myslela bych si, že je to perfektní báze
pod makeup, ale na to, aby to byla báze, hydratuje přímo na jedničku i tu nejvysušenější pokožku.
Navíc by měl předcházet vzniku vrásek a pigmentových skvrn. Vůně je tak jemná, že jí skoro necítím,
a to oceňuji, nemám moc ráda příliš parfémované krémy. Ráno ho vždy vmasíruji krouživými pohyby
do pokožky, než se vstřebá, což sice trvá o pár sekund déle než jsem zvyklá, ale nevadí. Jediné, co
bych mu možná vytkla, je vyšší cena a i přes krásný, luxusně vypadající obal, má mínus v tom, že
jde na něm vidět všechen prach, ale jinak pěkně ozdobí kosmetický stolek. V balení je i špachtle,
kterou ovšem zatím nepoužívám, ale hodí se, až budu v polovině produktu. S výtažky z mrtvého moře.
V některých případech neplatí, že čím vyšší cena, tím lepší, ale jak víte, za kvalitu se prostě platí
a do tohoto krému bych neváhala investovat, protože lepší denní krém jsem opravdu ještě neměla :)
Stojí 900,- Kč / 50ml.


PS: Do konce měsíce je na stránkách NevO Spa sleva 30%
Doporučuji sledovat i facebookové stránky, kde se dozvíte o dalších akcích a novinkách :)

0 comments:

Post a Comment