MARY KAY

Dnes jsem tu s recenzí na dva produkty od značky Mary Kay, kterou určitě všichni znáte :)
Četla jsem na ní jak pozitivní, tak i negativní recenze. Mě samotná značka zaujala, působí tak trochu
luxusně a v nabídce najdete zajímavé produkty. Tentokrát jsem vyzkoušela štětec na oční stíny a rozjasňovač.


Prvním produktem je štětec na stínování očí. Má krátká hustá vlákna, je moc příjemný. Nástavec je 
kvalitní, jedna půlka se od té druhé neodšroubovala jako je to u jiných štětců a vyhovuje mi i to, jak
není silný, takže se s ním dobře pracuje. Zatím jsem neměla štětec, co by takhle dobře vystínoval oko, 
opravdu úžasně se s ním líčí oči! Dostane se všude, pěkně rozetře stíny i oční linky, nepráší a je jako
dělaný na kouřovky. Mám už ho doma docela dlouho, od léta, a pořád vypadá dobře, nepelichá, 
drží tvar. Jsem s ním opravdu moc spokojená a můžu jen vřele doporučit! :) Stojí 230,- Kč.


Dalším produktem je tekutý rozjasňovač pleti v tužce v odstínu ivory. Měl by rozzářit unavenou,
nevýraznou pleť a dodat jí bezchybný vzhled. Pro všechny typy pleti. Mě osobně tento produkt docela
zklamal. Vybrala jsem si špatný odstín, takže je na mě mírně oranžový ( jak můžete vidět dole na 3.fotce ).
Ale to je má chyba, samozřejmě. Nejdřív řeknu to pozitivní - balení je skvělé, s tužkou se dobře nanáší
i pěkně roztírá, vůně i konzistence je příjemná, do pleti se hned vsákne. Ale zdá se mi, že než rozjasňovač, 
je to spíš super korektor, protože některé chybičky na pleti ( jako jizvičky po akné, menší pupínky, 
kruhy pod očima ... ) zamaskuje úplně úžasně! Jenže jako rozjasňovač selhal - neodráží žádné světlo, 
po rozetření se vůbec neleskne a vypadá matně. Další mínus je za poměrně vyšší cenu: 495,- Kč.


Ještě bych se chtěla zmínit o skvělém virtuálním líčení MK pro mobily i počítače → tady.

// Máte rádi značku Mary Kay? Vlastníte od nich nějaký produkt? 

0 comments:

Post a Comment