BEAUTY TIPS: NOVEMBER

Listopad se už blíží ke konci a tak jsem tu dnes s kosmetickými tipy aneb "monthly favourites" :)


Tento měsíc jsem si udělala radost novým parfémem, když jsem nakupovala vánoční dárky. 
Parfémy Playboy jsem měla vždycky ráda a to hned ze tří důvodů - výrazná vůně, nízká cena a 
výdrž skoro celý den. Play it Pin Up mi padl do oka ihned, učarovala mě i sladká, ovocná vůně.
Hlava se skládá z bergamotu, ananasu a broskve, srdce z cukrové vaty, růže a jasmínu, zatímto
základ tvoří benzion, kašmír, santalové dřevo, pačuli a pražené mandle. Stojí 379,- Kč / 30ml.


Už dlouho mě lákalo vyzkoušet oční linky, i když je moc často nepoužívám, jednou za čas mám chuť
si udělat třeba "kočičí oči". Tyto od MUA - Fashionista secret v temně černém odstínu Fashion mogul
stojí jen 99,- Kč, ale přitom se s klidem vyrovnají těm od Maybelline. Balení je opravdu pěkně udělané,
štěteček schovaný ve víčku aspoň tak neztratíte! Když už zmiňuji ten štěteček, tak ten je naprosto
skvělý, linky se s ním malují velmi dobře a rychle. Gel rychle zaschne a vytvoří matný vzhled, 
nerozmazávají se a drží přibité celý den, proto se také obtížněji odličují. Najdete tady.


Pokud hledáte něco, co jednoduše a rychle zabije pupínek, tak je to právě tento gel DeAkni.
Stačí na cílové místo poklepem nanést trochu gelu ( ráno a večer ) a hned druhý den máte pupínek 
viditelně menší, za dva dny je zcela pryč! Také je skvělý na jizvičky po akné, pomalu je vyhlazuje.
Hydratuje i hodně vysušená místa. Gel mám doma už od konce léta, takže jsem ho testovala 
opravdu dlouho a i když má jen 10g, zdá se mi skoro bezedný. Vyšší cena se rovná kvalitě, 
myslím, že se vyplatí do něj investovat a můžu jen doporučit. Stojí 305,- Kč a najdete ho tady :)


Tuto rtěnku Calvin Klein - Delicious Truth jsem dostala od webu namalujse.cz ( děkuji! )
a vybrala si odstín Retro. Je to krásná, jemně růžová barva. Konzistencí je to spíš rtěnkobalzám,
takže rty vůbec nevysušuje, naopak je hydratuje, zvláčňuje, nezvýrazňuje žádné nedokonalosti na rtech 
a dost se leskne. Výdrž je průměrná, po 2 - 3 hodinách nebo jídle či pití si rtěnku musíte znovu přemalovat.
Balení se mi moc nelíbí, klasické černé, obyčejné, čekala jsem luxusnější, když je od Calvina Kleina, 
ale cena ( 139,- Kč ) je zato skvělá! :) Gramáž je 1,5g. Najdete jí tady.


Mějte se úžasně a přeji vám úspěšný týden :)*

0 comments:

Post a Comment