SHOPPING IS MY CARDIO

Před pár dny jsem se byla podívat do obchodů po nějakém pěkném, barevném zimním kabátu a botách.
Nákupy byly úspěšné, tak vám dnes své úlovky ukážu :) Pomalu začínám nakupovat i vánoční dárky, a vy? :D



Naprosto úžasné, nízké "kozačky" s páskama na zimu z CCC


Zlatý náhrdelník z Foymall ( → tady )


"Čistič" na oblečení z H&M ( opravdu praktická věc! )


Mikina nebo spíš mikino-svetr, po takovém typu jsem toužila od doby, co jsem viděla film LOL, kde Kyle
takové nosil, myslím že měl šedou ... :D♥ V září jsem jí viděla na stránkách H&M a sháněla jí ( nebo aspoň 
podobnou ) všude možně, ani v jednom ze tří H&M jí neměli, nakonec teď v listopadu dorazila na prodejnu :) 
Miluji její barvu i to, jak moc je pohodlná <3 V poslední době jí nosím často, prostě láska ♥


Na letošní zimu jsem chtěla nějaký barevný, kratší kabát. Na ten podle svých představ jsem narazila
také v H&M, ale rozhodovala jsem se mezi tělovým a tímto vínovým, nakonec jsem zvolila správně ♥
( kabát lépe uvidíte v outfitu, foťák trochu zkreslil barvu :D )


Parfém Playboy - Pin Up, který nádherně sladce voní <3 A nová řasenka, chtěla jsem Retro Glam od
Rimmelu, ale nikde u nás jí neměli, takže jsem se rozhodla pro svou starou favoritku The Rocket :)

♥♥♥

Mějte se krásně a užijte si pohodový víkend :)

0 comments:

Post a Comment