BEAUTY TIPS

Už dlouho tu nebyla žádná velká recenze a jelikož mám doma už nějaký ten pátek pár novinek, 
o kterých bych vám chtěla říct něco víc, tak se na ní dnes vrhnu a doufám, že se vám bude líbit :)


Jako první tu mám řasenku od Maybelline - BIG EYES, která je teď úplnou novinkou, jak jste si asi
mohli všimnout v reklamě nebo časopisech :) Docela mě zajímalo, jestli bude opravdu tak dobrá, jak píšou, 
protože stále hledám perfektní řasenku, která by udělala objemné, dlouhé řasy za chvilku, zatím tedy u mě 
vede The Rocket od Maybelline, i když po dvou měsících došla, a oranžová Scandal Eyes od Rimmel

Tato řasenka má dva kartáčky, což se moc u řasenek nevidí, a celkově pěkný design. Jen mi připadá, 
že obsahově je velmi malá, protože "barvu" máte jen v té růžové a černé polovině ( jakoby ve víčku ).
Když to tak shrnu, na spodní řasy je naprosto perfektní, neudělá šmouhy ani se neobtiskává, protáhne a 
zvýrazní, ale na horní řasy už je to lehčí průměr. Dodá maxi délku, objemu jen trochu! Opravdu jsem po ní
měla dlouhé řasy až k obočí ... tedy ne po jednom tahu, to ani nejde, ale já si řasy líčím vždycky kolem
deseti minut, abych je měla pořádně husté, výrazné a dlouhé, jinak je mám v reálu strašně "pidi" a pokud
nemám zvýrazněné oči a konkrétně řasy, nejsem to já prostě :D Nevím, jestli existuje řasenka, která by
dodala objem a zároveň ani trochu neslepila, to nečekejte, ale o této bych řekla, že slepuje jen minimálně,
skoro vůbec, hezky i řasy oddělí. Dále bych chtěla ještě říct, že jde bez problémů odlíčit a přes den se 
nerozmazává ani nějak neroztéká. Jak už jsem psala, řasám dodá objemu jen trochu, takže to je jediný 
mínus, ale neznám řasenku, co by neslepovala a zároveň udělala maxi objemné řasy jako vějíře ....
Cena je tak akorát, kolem 250,- Kč, záleží na obchodu a akci.

( kartáček na spodní řasy / horní řasy )

Řasenku bych hodnotila asi tak, že jsou sice i lepší řasenky a znovu bych do ní asi už nešla, 
ale vůbec bych jí nezařadila do rubriky špatných řasenek a s klidem bych jí mohla i doporučit, 
hlavně pro ty, které si potrpí na dlouhé, neslepené a hezké řasy, bude určitě ta pravá! :)


Tyto mono pudrové oční stíny od Yves Rocher jsem si naprosto zamilovala! Když mi přišly, upřímně jsem 
nadšená z tohoto odstínu nebyla, ale pak jsem se s nimi nalíčila v kombinaci se světlými růžovými stíny a 
vypadaly naprosto nádherně, připomínaly mi noční oblohu, takže se mi YR opravdu trefil do vkusu :) 
A jak bych je hodnotila? Obal mají moc pěkný, jednoduchý černý, nerozbitný. Obsahují i malý aplikátor.
Jsou obohacené o výtažek z rýže a měly by vydržet 8 hodin. Třpytivé, temně modré, dobře pigmentované.
Mají příjemnou texturu, hned na oko přilnou a skoro je na oku ani necítíte. Vůbec nepráší, ani na oku či 
při nanášení na štětec, což mě překvapilo, protože kromě stínů Sleek neznám žádné jiné, co by neprášily.
I bez báze vydrží na oku dlouho, těch osm hodin určitě, s bází snad až do noci, když si je nanesete ráno.
Cena je sice vyšší, ale stíny jsou opravdu vysoce pigmentované a za mě jedny z nejlepších.
Na výběr je až 36 odstínů, takže si vybere opravdu každý a až příště zavítám do kamenného obchodu YR,
koupím si určitě další, protože jsem si je opravdu zamilovala a používám je poslední dobou často! <3
Mám je v odstínu: Bleu abysse. Stojí 239,- Kč, ale při akci 190,- Kč. 


 Z krasa.cz mi přišel balíček s produkty k zrecenzování, jedním z nich byl tento velký, pěkný bronzer
od Rimmelu. Nikdy jsem bronzery nepoužívala ani mě nějak nelákaly. Tento je tmavě hnědý, na pleti 
vypadá přesně jako v balení. Líbí se mi hlavně třpytivé přechody, které se hodí například na rozjasnění
na opálenou pleť. Vydrží hrozně dlouho, dokud ho neodlíčíte. Nepráší, dobře se s ním pracuje. 
Nevím, co o něm víc říct, když tak se ptejte ... Stojí kolem 200,- Kč.


Dalším produktem je nejvoňavější denní gel. Měl by pleť probouzet, oživovat a dodat energii, navrátit
jí vitalitu, barvu a jas. Měl by se nanášet každé ráno na vyčistěný obličej, krk a dekolt. Musím říct,
že se mi zdá napůl jako krém, používám ho hlavně o víkendech, kdy se nikam nechystám, protože pod 
makeup se vůbec nehodí. Nádherně voní, tak svěže, jarně. Rychle se vpije do pokožky, naprosto 
perfektně hydratuje, cítím ho na sobě hrozně dlouho ( hlavně tu vůni ) a zdá se, že pleť i rozjasňuje :)
Vhodný pro smíšenou a mastnou pokožku. Na stránkách ho v tuto chvíli zrovna nemají, ale kosmetika
značky PAYOT se pohybuje cenově docela vysoko. Plné balení tohoto gelu má 50ml a najdete ho tady.


Posledním produktem je lak na nehty Selly Hansen v krásném tmavě hnědém odstínu ( 635 - bittersweet )
ideálním na podzim. V poslední době ho používám dost často, ušetří spoustu času, protože rychle schne,
vydrží na nehtech dlouho neoprýskaný ( tak 3 - 4 dny ) a rychle se i odlakovává. Na nehtech vypadá moc
pěkně a hodnotila bych ho jako jeden z nejlepších laků, co jsem kdy vyzkoušela. Další plus je to velké balení.
A ještě nezapomenu zmínit, že má naprosto báječný štěteček, se kterým se dostanete opravdu všude!
Seženete ho jak v Sephoře nebo DM, tak i na krasa.cz za 249,- Kč. Na výběr je spousta odstínů! <3


A na závěr "Co nosím ve své makeup taštičce?" ....


Nechtělo se mi na to dělat samostatný článek, tak jsem to přidala sem. Kosmetickou tašku mám tuto
růžovou z Cosmopolitanu, je akorát velká a nosím ji s sebou do školy spolu s věcmi, které nejvíc potřebuji.
balzám na rty Coca-Cola, mini hřeben, "osvěžovač" na pleť, lesk na rty Maybelline a rtěnku od NYX
která je má úplně nejoblíbenější a vydrží celý den na rtech. A co vy nosíte ve své kosmetické taštičce? :)


// Vyzkoušely jste některý z těchto produktů? Jak jste byly spokojené?

Mějte se krásně a přeji vám úspěšný týden :)*

0 comments:

Post a Comment