LOVE SPELL ( VICTORIA´S SECRET )

V dnešním článku bych se ráda "pochlubila" něčím, po čem jsem toužila už delší dobu, a tím je tento 
sprchový gel od Victoria´s Secret. Na tumblru i youtube se kosmetika VS objevuje docela často,
je lákavá už jen díky svým krásným luxusním obalům a celkově je značka Victoria´s Secret hodně
oblíbená po celém světě. Naštěstí se pomalu dostává i do ČR, zatím tedy jen online ....

Nabídka je opravdu veliká, já se rozhodla pro Love Spell, protože miluji vůni broskve. Kromě sprchovým 
gelů nabízí VS také i tělové spreje, krémy na ruce a tělopeelingy, parfémy, tělová másla i mléka ...
Jako první bych řekla, že mi sprcháč dorazil úplně v pořádku, hned druhý den jsem ho měla doma.
Jak už jsem psala výše, balení vypadá krásně a navíc se i dobře otvírá, některé sprcháče jdou ztuha.
Vůně je naprosto božská, po mytí stále na pokožce přetrvává. Úžasně se s ním myje, tvoří se pěna,
osvěžuje a hydratuje pokožku, za což dávám obrovské plus! Obsahuje např. aloe vera a vitamin E.
Je to opravdu luxusní sprcháč, jeden z nejlepších. Spokojenost je prostě velká, můžu jen doporučit :)


Cena je sice vyšší a to konkrétně 477,- Kč za 250ml, ale za kvalitu se prostě platí a do kosmetiky VS
se podle mě vyplatí investovat. Navíc úžasně ozdobí kosmetický stolek jako dekorace :D!
K dostání na usaboutique.cz, kde najdete i dárkové balíčky VS, které určitě budou pěkným dárkem.
Victoria Secret dámský kosmetický set Love Spell Gift Bag Victoria´s SecretVictoria Secret dámský kosmetický set Pure Seduction Gift Bag Victoria´s SecretVictoria Secret dámský kosmetický set Amber Romance Gift Bag Victoria´s SecretVictoria Secret dámský kosmetický set Fragrance Mist Gift Set Victoria´s Secret
tady  / tady / tady / tady

// Vyzkoušely jste už nějaký produkt od Victoria´s Secret? :) 

0 comments:

Post a Comment