I´M GOING TO HELL

Jako každý pátek, je tu i dnes outfit post do rubriky "Co já nosím". Jsem ráda, že poslední dny jsem 
mohla jít ven jen tak v košili nebo svetru a nebyla mi zima, na konci října bych takové počasí nečekala,
ale na dnešek se to zas zhoršilo - mlha a chladno. Včera jsem měla naprosto boží halloweenský den! :)
Víte, nikdy jsem neměla ráda košile, zvláštně ne kostkované, ale poslední rok jsem si je nějak oblíbila
a na podzim je jedním z trendů tartan, který si mě též získal a chtěla bych i další kousky v tomto vzoru.



triko: Madonna ( veraal-shop.cz ) / košile: F&F / jeans: Pull & Bear / boty: CCC / náramek: Bijou Brigitte


Minulý týden mi přišlo toto černé tričko od značky Madonna. Když jsem ho objednávala, hned jsem
věděla, že bude skvěle pasovat k mé nové oblíbené košili. Je extrémně pohodlné a z pevnější látky než
ostatní trika, co mám doma. Vypadá kvalitně a potisk se mi moc líbí. Od Madonny jsem už před pár lety 
jedno tričko měla, žluté, a byla jsem s ním spokojená, vydrželo hrozně dlouhou dobu. Toto najdete tady,
za 449,- Kč a momentálně ho mají pouze v bílé barvě. Stránka Veraal, ze které jsem objednávala, je
navíc pěkně přehledná a zboží vám přijde velmi rychle na české eshopy, já měla triko doma za 3 dny.


Mějte se krásně a užijte si víkend! :)*

0 comments:

Post a Comment