CHRISTMAS EDITION YVES ROCHER

Vítám vás u další recenze, doufám, že vás ještě nenudí, ale v tomhle počasí se opravdu nedá fotit outfity ...
Minulý týden mi udělal radost balíček od Yves Rocher, ve kterém jsem našla nejtřpytivější tělové mléko 
a sprcháč z limitované vánoční kolekce ( na celou nabídku produktů se můžete podívat → tady ).



Jako první tu mám sprchový gel s vůní kakaa a malin, což je úplně božská směs a obě složky miluji,
takže jsem z jeho vůně nadšená, je příjemná, sladká, připomíná mi želé a věřím, že se bude líbit většině.
Nedráždí, nevysušuje pokožku, ale ani nehydratuje, jen jí dlouhodobě provoní. Třpytky nezanechává.
Obal je roztomilý a dělá v koupelně pěknou dekoraci. Cena není nějak vysoká: 159,- Kč.
Hodnotím ho kladně a příští zimu bych si ho koupila znovu, navazuje vánoční náladu a bude i pěkným dárkem.


Toto tělové mléko hned na pohled vypadá úžasně, obsahuje zlaté třpytky a výraznější vůni vanilky.
Balení je plné až k uzávěru, velké ( 400ml ) a skoro vůbec neubývá, za to dávám plus!
Jenže ty zlaté třpytky vypadají sice krásně, ale přetrvávají na pokožce a po namazání máte ruce
plné třpytek :D Mě se to tedy vůbec nelíbí a byla bych mnohem radši, kdyby byl krém bez nich.
A jelikož mám citlivou pokožku s atomickým ekzémem, mohla jsem se po prvním vyzkoušení
"uškrabat" k smrti, třpytky mi vyvolaly alergickou reakci, hlavně tedy na nohou. Zato mamce
vyhovuje úplně skvěle, takže ho vůbec nedoporučuji pro ty, co mají citlivou pokožku jako já.
Jinak se mléko krásně jednoduše roztírá, rychle vsakuje a pokožku extrémně hydratuje,
po krátkém pravidelném mazání jí máte jemnou, vláčnou. Cena je příznivá: 179,- Kč.

// Zaujala vás tato vánoční edice? Vyzkoušíte nějaký produkt? :)

0 comments:

Post a Comment